کد خبر: 18914 A

یک فیلم ایرانی در لیست 10 فیلم برتر 2018

یک فیلم ایرانی در لیست 10 فیلم برتر 2018

فیلم "24 فریم" آخرین ساخته عباس کیارستمی در لیست بهترین فیلم‌‌های سال 2018 به انتخاب منتقدین مجله Esquire قرار گرفت.

ایران آرت: منتقدین مجله Esquire 10 فیلمی که باید در 2018 دیده شوند را انتخاب کردند که در این لیست، فیلم عباس کیارستمی در کنار فیلم‌های پرسروصدای جهان قرار گرفته است.

به گزارش ایران آرت، رده اول این لیست به فیلم تخیلی-علمی "نابودی" به کارگردانی الکس گارلند با بازی ناتالی پورتمن قرار گرفته است. فیلم‌های دوم و سوم این لیست هم فیلم‌های "تو هیچ‌وقت این‌جا نبودی" و "یک عشق برای دیگری" هستند.

در رده چهارم این لیست فیلم مستند "24 فریم"، آخرین فیلم زنده‌یاد عباس کیارستمی قرار دارد که برای اولین بار در بخشی از نمایش‌های ویژه هفتادمین جشنواره فیلم کن و یک سال پس از درگذشت این فیلم‌ساز نمایش داده شد.

24 فریم

مجله Esquire درباره 24 فریم کیارستمی نوشت: "این فیلم ساخته عباس کیارستمی است که در سال 2016 در سن 76 سالگی از دنیا رفت. 24 فریم آخرین ساخته اوست. یک مستند آزمایشی که به عنوان یک تمرین ملال‌آور روی مرگ و میر و تصویر متحرک عمل می‌کند. 24 فریم دارای 24 صحنه است که هر صحنه شامل یک عکس از خود کیارستمی است."

در میان 10 فیلم لیست مجله Esquire، فیلم‌های "فعالیت فراطبیعی"، "ماجراهای پدینگتون۲"، "کشور دوست داشتنی"،"جزیره سگ‌ها" و "نوامبر" قرار دارند.

عباس کیارستمی 24 فریم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین