کد خبر: 15287 A

رسوایی تازه در هالیوود به راه افتاد/ وقتی مردها چندین برابر زن‌ها مزد می‌گیرند

رسوایی تازه در هالیوود به راه افتاد/ وقتی مردها چندین برابر زن‌ها مزد می‌گیرند

در حالیکه هنوز مساله فساد جنسی و سوء استفاده از زنان در هالیوود داغ است، این بار رسوایی دیگری با عنوان تفاوت دستمزدهای زنان و مردان به راه افتاد.

ایران آرت: فیلم «همه پول‌های جهان» به کارگردانی ریدلی اسکات پس از مطرح شدن اتهامات علیه کوین اسپیسی با مشکلات بسیاری روبه‌رو شد تا جایی که عوامل فیلم به این نتیجه رسیدند که کریستوفر پلامر را جایگزین کوین اسپیسی و صحنه‌های ضبط شده را دوباره فیلمبرداری کنند. ‌

این کار موفقیتی نسبی برای فیلم به همراه داشت و پلامر که در فیلم جایگزین اسپیسی شده بود، نامزد جوایز بفتا و گلدن گلوب شد. اما این پایان کار نیست و پس از ماجرای رسوایی جنسی کوین اسپیسی، رسوایی اختلاف بسیار زیاد دستمزد بازیگر مرد و بازیگر زن فیلم گریبان تیم سازنده «همه پول‌های جهان» را گرفته است.

خبرآنلاین نوشت، با اینکه ریدلی اسکات گفته‌ بود بازیگران توافق کرده‌اند برای فیلمبرداری دوباره دستمزد نگیرند، « USA Today »  اعلام کرد که مارک والبرگ و میشل ویلیامز برای این کار دستمزد گرفته‌اند اما میزان آن بسیار متفاوت است. در حالی که والبرگ برای شرکت در ضبط دوباره صحنه‌های فیلم یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار دریافت کرده، میشل ویلیامز کمتر از ۱۰۰۰ دلار دستمزد گرفته است.

اختلاف دستمزد این دو بازیگر در فیلمبرداری دوباره «همه پول‌های جهان»‌ با واکنش برخی چهره‌های سرشناس هالیوود روبه‌رو شد. جسیکا چستین و ملیسا سیلورستین نخستین چهره‌هایی بودند که به این گزارش واکنش نشان دادند.

چستین در توییتر درباره لزوم شفاف‌سازی عوامل فیلم نوشت و اعلام کرد: «امیدوارم او عادلانه دستمزد گرفته باشد. او بازیگری مستعد و در این فیلم فو‌ق‌العاده است.»

جاد اپاتو نیز در این باره نوشت:‌ «آنقدر افتضاح است که نمی‌توان باور کرد. امیدوارم که استودیوی فیلمسازی یا مارک والبرگ دست به کار شوند تا این موقعیت کمتر شوکه‌کننده به نظر برسد.»

 

هالیوود میشل ویلیامز مارک والبرگ فیلم همه پول های جهان تفاوت دستمزد زن و مرد در هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین