کد خبر: 12292 A

سازهای چکنواریان برای بهمن ماه کوک می‌‌شود/ کتاب جدید لوریس در راه است

سازهای چکنواریان برای بهمن ماه کوک می‌‌شود/ کتاب جدید لوریس در راه است

لوریس چکناواریان از نگارش کتاب جدید خود و برگزاری تازه‌ترین کنسرتش در بهمن ماه خبر داد.

ایران آرت:چکناواریان که روز سه‌شنبه 9 آبان تمامی آثار خود را به موزه ملی اهداء کرد، در خصوص این اتفاق گفت: نسخه‌ای از 90 قطعه از آثارم که شامل 7 اپرا، تعداد زیادی سمفونی و کنسرت‌های مختلف بود را به موزه موسیقی اهداء کردم.

 

وی ادامه داد: این‌که آثارم پس از 62 سال در یک‌جا جمع‌آوری شود، اتفاق خیلی خوبی بود و از این بابت از آقای علی مرادخانی معاونت امور هنری وزارت ارشاد که مقدمات این کار را فراهم کردند و لطف کردند یک مراسمی را برای اهداء آثارم به موزه برگزار کردند، صمیمانه متشکرم.

 

آهنگساز صاحب نام موسیقی درباره تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود بیان کرد: مشغول ساختن اثری جدید هستم و ان‌شاءالله اگر شرایط مهیا شود، بعد از دهه فجر کنسرت هم برگزار خواهم کرد.

 

چکناواریان که سابقه نگارش کتاب "خرستان" را در کارنامه هنری‌اش دارد، خبر از نگارش کتاب جدیدش داد و گفت: کتاب جدیدی دارم می‌نویسم و در این کتاب یک سری داستان‌های عاشقانه و افسانه و همچنین یک داستان برای نوه خودم نوشته‌ام. امیدوارم اگر فرصتش پیش آمد این کتاب را چاپ کنم.

 

لوریس چکناواریان در پایان به نقش رسانه در هنر اشاره کرد و در این باره به هنرآنلاین گفت: رسانه نقش خیلی مهمی در تبلیغ و آشنا کردن هنرمند با مردم دارد و وظیفه بزرگی برای معرفی هنرمند خوب و معرفی نکردن هنرمند بد دارد. در این صورت رسانه خدمت بزرگی به فرهنگ ایران خواهد کرد.

 

لوریس چکنواریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین