کد خبر: 11287 A

نمایشنامه فیلادلفیا به روی صحنه می رود

نمایشنامه فیلادلفیا به روی صحنه می رود

نمایشنامه فیلادلفیا به کارگردانی بابک نیوشادان در تماشاخانه باران به روی صحنه می‌رود.

ایران آرت: نمایشنامه فیلادلفیا به کارگردانی بابک نیوشادان در تماشاخانه باران به روی صحنه می‌رود. بر اساس این گزارش  نمایشنامه فیلادلفیا  حکایت رویای آمریکایی جوانی به تنگ آمده است، جوانی از خانواده‌ای ضعیف که غرق در رویای آمریکایی خود شده است. او به گونه‌ای در رویای خود سیر می‌کند و در آن غرق شده است که تقریباً دارد آن را زندگی می‌کند و گویی که در همین زمان در آمریکا حضور دارد و به هدفش رسیده است.

این نمایشنامه دارای موضوع چالشی و جذابی است که بدون پیش داوری مسئله تخیلات و اطلاعات ذهنی ما از آرمانشهری که برای خود می‌سازیم و میزان انطباق آن با واقعیات را   به صحنه نمایش آورده و کنش و واکنش‌های ذهنی یک جوان امروزی را در همین باب، به زیبایی به تصویر کشیده است.

در این اثر موضوع لاتاری و برنده شدن در آن دستمایه نمایشنامه شده و سرنوشت افرادی را نشان می دهد که بدون هیچ برنامه ریزی برای آینده، سرنوشت خود را به دست قرعه می‌سپارند، قرعه‌ای که هر چند شانس برنده شدن در آن زیاد نیست اما برنده شدن در آن برای این جوانان یعنی همه چیز و ارزش خط کشیدن روی تمام برنامه‌ها و وابستگی‌ها را دارد. قرعه‌ای که به آن لاتاری می‌گوییم.

این نمایشنامه دیدنی به کارگردانی بابک نیوشادان و با نقش آفرینی علی عظیمی و عطیه علوی در تاریخ 30 مهر ماه 96 در تماشاخانه باران به روی صحنه می‌رود.

 

نمایشنامه فیلادلفیا بابک نیوشادان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین