کد خبر: 32548 A

مهدی آذرسینا: خوشحالم جشنواره موسیقی فجر به موسیقی نواحی بیش‌تر توجه کرد

مهدی آذرسینا: خوشحالم جشنواره موسیقی فجر به موسیقی نواحی بیش‌تر توجه کرد

مهدی آذرسینا گفت: خوشبختانه امسال در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر به بخش موسیقی نواحی بیش‌تر توجه شده است.

ایران آرت: مهدی آذرسینا، آهنگساز و نوازنده کمانچه درباره سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر گفت: جشنواره موسیقی فجر امسال برای همه با سال‌های قبل فرق داشت و به نظرم و تا جایی که من در جریان هستم همه از این جشنواره راضی هستند.

آذرسینا به ایسنا گفت: خوشبختانه امسال به بخش موسیقی نواحی بیش‌تر توجه شده است. موسیقی نواحی نیاز به معرفی بیش‌تر دارد و اگر به آن بها داده نشود از یادها می‌رود.

این آهنگساز خاطرنشان کرد: باید به هنرمندان موسیقی نواحی میدان داده شود تا آن‌ها آثار مناطق مختلف را اجرا کنند و بتوانند موسیقی نواحی را احیا کنند.

این نوازنده در ادامه تاکید کرد: کشور ما شهرها و مناطق مختلف دارد که هر کدام دارای موسیقی خاص خودشان هستند و اگر ما ایرانی هستیم باید با موسیقی مناطق مختلف کشورمان آشنا شویم.

مهدی آذرسینا افزود: مسئله دیگر این است که باید فرهنگ‌سازی شود تا مخاطبان این نوع موسیقی‌ها را هم جدی بگیرند و گوش کنند. زیرا با برگزاری یک بار جشنواره در سال این اتفاق به وجود نمی‌آید.

آذرسینا بیان کرد: همچنین در جشنواره امسال همه ژانرهای موسیقی ارائه شده است و مخاطبان با هر سلیقه‌ای که دارند از این جشنواره راضی هستند.

این آهنگساز در پایان گفت: به نظرم وجود هیات ۱۰ نفره در شورای سیاست‌گذاری جشنواره کمک بسیاری به سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر کرده است زیرا زمانی‌که تعداد نظرها و پیشنهادها زیاد باشد و به آنها عمل شود کار گروهی خوبی صورت می گیرد که در جشنواره امسال شاهد آن بودیم.

 

           

 

جشنواره موسیقی فجر مهدی آذرسینا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین