کد خبر: 16747 A

مرگ عجیب پدر خواننده ایرانی در زندان اوین!

مرگ عجیب پدر خواننده ایرانی در زندان اوین!

به گزارش ایران آرت، او نوشته مقام های زندان می‌گویند پدرش خودکشی کرده است! و اظهار نظرش در فضای مجازی با سرعت نور می چرخد، در حالی که مراجع ذیصلاح هنوز پاسخی بدان نداده اند.

ایران‌آرت: کینگ‌رام، خواننده  ایرانی سبک هایپرنووا در اینستاگرامش نوشته که پدرش کاووس سیدامامی در زندان اوین درگذشته است.

به گزارش ایران آرت، او نوشته مقام های زندان می‌گویند پدرش خودکشی کرده است! آن طور که کینگ رام نوشته، این استاد دانشگاه ۱۵ روز جلوتر بازداشت شده است.

آن طور که در خبرها آمده است، کاووس سیدامامی ۶۴ ساله مدیرعامل پیشین سازمان غیردولتی حیات‌وحش میراث پارسیان بود که ۴ بهمن بازداشت شد. دادستان تهران دیروز اعلام کرد همه اعضای یک سازمان غیردولتی محیط‌زیستی به اتهام جاسوسی بازداشت شده‌اند که ظاهرا سیدامامی هم یکی از همان‌هاست. 

البته ایران آرت اطلاعات افزون تری نسبت به این ماجرا ندارد اما با توجه به بازخورد وسیع نوشته های کینگ‌رام، عقل حکم می کند مراجع ذیصلاح برای جلوگیری از ایجاد شایعات بیشتر، اصل ماجرا را به اطلاع افکار عمومی برسانند. 

 

 

photo_۲۰۱۸-۰۲-۱۰_۱۹-۲۷-۲۹

پیش تر زهرا کشوری، خبرنگار حوزه محیط زیست در مطبوعات ایران خبر داده بود که کاووس سیدامامی استاددانشگاه «امام صادق»، هومن جوکار مدیر پروژه یوز آسیایی، نیلوفر بیانی همسر هومن جوکار و سرپرست فعالیت‌هاو مشاور سابق برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد، مراد طاهباز فعال محیط زیست و ۲نفر دیگر از همکاران موسسه «حیات وحش میراث پارسیان» درسکوت خبری بازداشت شده‌اند.

رامین سیدامامی با نام هنری کینگ رام، خواننده، نوازنده و آهنگساز ایرانی در سبک راک پست پانک است. او کار خود را به عنوان خواننده اصلی در گروه هایپرنوا (Hypernova) در تهران شروع کرد و سپس در سال ۱۳۸۵ همراه با دیگر اعضای گروه هایپرنوا به نیویورک رفت و در آنجا همراه با این گروه به صورت حرفه‌ای به اجرای موسیقی پرداخت. او بعدها با نام هنری کینگ رام به‌طور مستقل به کار موسیقیایی خود ادامه داد. کینگ رام، سال 1393 هم به ایران بازگشت و در نمایشی از سجاد افشاریان با نام «گلریزان صحنه خالی» به اجرای موسیقی پرداخت.

 

iranart

 

 

کینگ رام کاووس سیدامامی کاوس سیدامامی حیات وحش میراث پارسیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین