کد خبر: 14682 A

پولیورهای گشادی که شما را خوش‌تیپ می‌کند!

پولیورهای گشادی که شما را خوش‌تیپ می‌کند!

این پولیورها در عین حال که به شما احساس گرما و راحتی می‌دهند ، شیک و مد روز نیز هستند.

ایران‌آرت: پولیور های گشاد و سایز بزرگ ، در زمستان امسال یکی از آیتم های اصلی دنیای مد است و تمام ستاره های موسیقی و سینما ، مدل ها و آیکن های مد در این فصل به وفور از آن استفاده می‌کنند.

چنانچه با زمستان بسیار سردی مواجه نیستید ، می‌توانید تنها با پوشیدن یک پولیور گشاد و بلند و بدون پالتو از خانه بیرون بروید در حالیکه بسیار خوش استایل و مدرن به نظر خواهید آمد.

یک دامن شیک ، بهترین دوست پولیور‌های سایز بزرگ است و هر مدل دامن اعم از کوتاه، بلند ، ماکسی، تنگ ، گشاد ، پلیسه به خوبی با آنها جور می شوند و ترکیب این دو همیشه نتیجه مطلوبی دارد.

در روزهایی که حوصله انتخاب لباس ندارید یا وقت کافی ندارید، کافی است که یکی از این پلیورهای بافتنی گشاد و بلند را به تن کرده و با یک جفت پوتین بالا زانو ، ست کنید. ترکیب این بوت های بلند با تونیک های بافتنی بلند بسیار شیک و برازنده است. 

خانم ها با سرک کشیدن به کمد لباس مردان خانه به راحتی می توانند از پلیورهای مردانه که قطعاً برای بانوان، سایز بزرگ خواهند بود استفاده کنند.

پولیورهای بافتنی سایز بزرگ به خوبی با شلوار جین یا لباس‌های بافتنی دو تکه جور می‌شوند. بطور کلی با توجه به تنوع آنها ، شما هرگز در ترکیب کردنشان با آیتم های دیگر با مشکل مواجه نخواهید شد.
















نویسنده: گیتی محمدی

 

لباس زمستانی پولیور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین