کد خبر: 48508 A

سحر قریشی و پزشکانی که دو ماهه فراری اند

سحر قریشی و پزشکانی که دو ماهه فراری اند

 ایران آرت : علیرضا بهرامی در ایسنا زیر تیتر" چند پرسش پیش از اعدام یک هنرپیشه"  نوشته است: چند سالی است که راه‌های خودنمایی، حتا خودنمایی مفرط و پولساز، خیلی پیچیده نیست و به لوازم زیادی نیاز ندارد. مواد لازم: اعتماد به نفس کافی و جسارت + زرنگی و بعضا بدجنسی + یک دستگاه تلفن همراه.

چند سالی است که فضل فروشی و خودخوبنمایی هم به ابزار چندانی نیاز ندارد. مواد لازم: اعتماد به نفس به حد کافی + فرصت شناسی + یک دستگاه تلفن همراه.

در چند روز گذشته، چند ماجرای جنجالی در همین زمینه رخ داد و مدتی مخاطبان را مشغول خود کرد؛ از جمله ماجرای ویدیو سحر قریشی - بازیگر - که به توهین به پاکبانان شهرداری تعبیر و بسیار حاشیه ساز شد، واکنش‌های تندی هم به ارمغان آورد.

واکنش‌هایی از جنس فحاشی‌های مخاطبان عام گرفته تا "هنربند" و "نسبتا محترم" توصیف شدن از سوی یکی از همکاران بازیگر، یا تهدید به شکایت قضایی ازسوی برخی مراجع رسمی.

این نوشتار تنها قصد دارد پس از آنکه در شهر هرآنچه مست را گیرند و پیش از اقدام به اعدام هنرپیشه یادشده، تنها چند پرسش را مطرح کند؛ شاید برای تامل بیشتر.

-در این سال‌ها هجوم و پرخاش به هنرمندان، افزایش یافته است؛ تا حد باب شدن. آیا این باب شدن تزایدی، از سر کم هزینه بودن هجمه به هنرمندان نسبت به بسیاری از قشرهای دیگر نیست؟ آیا ممکن است که تمایل‌ها و ترجیح‌هایی خاص، در لایه های پسین است که این بداخلاقی ها را تقویت می کند؟

-آیا با فرض صحت ادعای موجود در توضیح منتشرشده از بازیگر یادشده، مبنی بر پیشینه شخصی مورد خطاب قرار گرفتن با عبارت "برو"، بسیاری از واکنش گران عصبی، نباید در قضاوت خود تردید یا حتا قصد حلالیت طلبی کنند؟

-آیا خیل مخاطبانی که آنگونه عصبی، بازیگر یادشده و بعضا خانواده‌اش را مورد نوازش کلامی خود قرار دادند، همان جنس مخاطبانی نیستند که بخش قابل توجهی از آنان، یک روز علی کریمی را تا حد ابراسطوره بالا می‌برند و روزی دیگر، برای فحاشی به او، از سر و کول هم بالا می روند. آیا اینان مطمئن هستند که از این بازیگر، رفتار بهتر، متعالی تر و فهیمانه‌تری دارند؟ آیا این دوستان، بخشی از همان رانندگان شهری با رفتارهای عجیب و غریب یا عاملان رفتارهای ناخوشایند با یکدیگر در زندگی شهری نیستند؟ همان‌هایی که حین نزاع ها یا مجادله های لفظی خیابانی و فروشگاهی، از لفظ های قشری نگر به عنوان دشنام علیه یکدیگر استفاده می کنند.

سام درخشانی

-آیا همکار بازیگر مردی که در نقد تندی به رفتار همکار بازیگر زن خود، او را هنربند و بازیگر نسبتا محترم خطاب و تلویحا اینگونه توصیف کرد که تنها به خاطر فیزیک و ظاهر خود در عرصه سینما حضور یافته است، ممکن نبود که اگر خودش چشم‌های روشن نداشت، الان شغلش چیزی غیر از بازیگری باشد؟ او که حضور همکار خود را در کسوت بازیگر حدود 40 فیلم در حدود 10 سال گذشته، صرفا به دلیل داشتن روابط توصیف کرد، چند هفته پیش که بدون تجربه و تخصص، در مقام مجری برنامه تلویزیونی حضور یافت، که اتفاقا هم اجرای ضعیفی داشت و هم با وجود تبلیغات بسیار، پروژه اش عملا به شکست انجامید، براساس اصل شایسته سالاری، کسوت مجری گری را اشغال کرده بود؟

-برخی از مدیران شهرداری، کت و شلوارپوشان، با گام‌های سریع، در همان روز، پیاده راه و سنگفرش پارک منتهی به پاکبان محترم را هروله کنان طی کردند که با نثار دسته گل، از او دلجویی کنند. اتفاقا از این اقدام، فیلم هم گرفتند و در همان فضا که فیلم موسوم به موهن پخش شده بود، این فیلم تقدیرآمیز را پخش کردند. پس آیا دست کم در سال جاری دیگر شاهد نخواهیم بود که در مجموعه کاری و مدیریتی این دوستان، دسته دسته پاکبانان محترم با ماشین حمل زباله ای که از کیسه های زباله آکنده است و وضعیت رقت باری را رقم می زند، در خیابان های شهر جا به جا شوند؟ آیا دست کم تا پایان سال جاری، دیگر شاهد نخواهیم بود که عوامل عموما موتورسوار زیرمجموعه مدیران یادشده، حین تقسیم کار و تعیین وظایف پاکبانان محترم در ملاء عام با گفتار و لحنی بسیار دون شان انسانی با آنان سخن می گویند؟ آیا دست کم تا پایان سال جاری، برای پاکبانان محترم، حقوق و مزایا به نحو احسن ازسوی مدیران پرداخت خواهد شد؟

- یکی از اعضای شورای شهر تهدید کرده بود که اگر بازیگر یادشده به سرعت عذرخواهی نکند، واحد حقوقی شهرداری، از او شکایت خواهد کرد. آیا مشخص است که اگر شهروندی خواست که درباره غیبت، قصور احتمالی و کیفیت کاری همکاران ایشان در ایام کرونایی و در عمل کردنشان به وظایف مقرر در مدیریت شهری، از آنان شکایت کند، به کجا می تواند شکایت کند و با کدام پشتوانه؟

سحر قریشی

-اگر واقعا بنا بر ادعای برخی، همه‌ی این حاشیه‌ها، از جمله اصطکاک بین همکاران بازیگر نیز در راستای تجارت‌های فضای مجازی و اینستاگرامی و به قول معروف، نوعی جنگ زرگری باشد، باز هم گویای وضعیت فرهنگ اجتماعی و نقصان های موجود و قابل تامل نیست؟

- آیا در اظهار نظرها، مطلق نگری، نوعی ایراد محسوب نمی شود؟ مثلا اگر حین تمجید از پزشکان و پرستاران درگیر با ویروس کرونا در خط مقدم بیمارستان‌ها، به این واقعیت هم اشاره کنیم که تعداد قابل توجهی از پزشکانمان نیز با شیوع این ویروس، فرار را برقرار ترجیح داده و دو ماه است که اصلا در بیمارستانی آفتابی نشده‌اند، ارزش کار آن پزشکان و پرستاران فداکار زیر سوال می‌رود؟ یا برعکس، به خاطر آن فرارها، نباید از این فداکاری‌ها، تمجید کنیم؟

-در عین حال، آیا این تناقض چشمگیری نیست که در حالی که مدعی هستیم "هنر نزد ایرانیان است و بس" و "هنر عامل و ضامن تعالی انسان است"، در بداخلاقی و پرخاشگری، هر آینه، دیوار هنرمندان را خیلی کوتاه می‌بینیم و درمی‌یابیم؟

 

 

 

زنان زیباروی ایرانی
نظرات خوانندگان
  • فرزند شهید
    پاسخ

    خنده دار است پس چه مقامی به داد دل ضلمهای شهرداری از بابت ندادن رشوه به شهرداری و نتیجه جریمه چند برابری ماده 100 رسیدگی خواهد کرد.

  • به نظر من هم وقتی که خود خانم قریشی اصراری بر اشتباه خود نداره و این مطلب رو بعنوان یک سوء تفاهم اعلام میکنه نه یک عقیده از سوی خودش، دیگه لزومی نداره باران هجو تنفر بر سرش بباره.

  • محمد
    پاسخ

    کاسه داغ تر از آش را همه شنیده ایم ، شما مصداق این جمله اید و در ضمن . بازیگر با هنرمند فرق می کند برخی از اینها بازیگر ند نه هنر مند داشتن روی نه چندان زیبا و...که هنر نیست تا فرد هنر مند باشد ، چرا نگوییم پول مفت عروسک شدن جسارت رابه ذهن بی فکر برخی تزریق می کند تا مردم جامعه را خاک ببینند و خود را تافته جدا بافته ، هنرمند تابوده بخشی از مردم بوده و عصاره فرهنگ یک جامعه ، نه دلقک فخر فروش

    • یونس

      <b>خیلی متاسفم با اینکه خود پاکبان میگه به من بی احترامی نشده و من بخاطر کرونا گفتم دور شو .اینهمه فیلسوف بی انصاف در کشور وجود داره ،در این ماه عزیز ذره ای از خدا بترسید</b>

  • ارش
    پاسخ

    چه اونایی که گل بردن چه اون که کلمه نسبتن محترم را گفت همه بدتر از قریشی هستن فقط کافی خدا گمنامیشان را بشکنه در صورتی که اینا با این کارا میخوان بگن ما ادمیم

  • رها
    پاسخ

    <b>والامشخصه به قریشی همه حسادت میکنن ....وگرنه اختیارخودشو داشته وتوهینی هم نکرده چیزخاصی نگفته اصلامردم مابی دنگ ودنگ میدنگن کاش برای ظلمهای دیگه بخودشون نیفتادن وفحش مبدادن واقعا امیرنوری خوب حرف دل بنده رو زد...اخه توهینش کجابوده حتی نگفت کم مونده اینم بمن بگه برو...گفت اینم بمن میگه برو...توهینش کجابود؟والا بفرما داریم بتمرگ داریم بشین هم داریم همش یک معنی رومیده ولی این بی احترامی نکرد صرفا من باب شوخی ومزاح بود حالا اگه با یک دکتر مهندس این مزاح رو مبکرد به تینگ قبای کسی نمیخورد؟ خوبه فضای مجازی و اینستا برای بعضی مردم باب شد وگرنه کجاعقده هاشون روخالی میکردن</b>

  • <b>بنظر من وخیلیهای دیگه اینا فقط باپول مفتی که تا حالا گرفتن اومدن بالا ومعروف شدن،اخه چرا اینقد پول مثلا واسه بازی مسخره همین ملیجکه سینمای ایران میدن بهش،،اخه چرا؟؟؟که بعدش بیاد توو خیابون بااون قیافه وتیپ وظاهر فخر فروشی کنه وهیچکی رو غیرازخودش ادم حساب نکنه،،پول مفته که امثاله این رو هار کرده،،واما اونهایی که ازینهاطرفداری میکنند،کسی عقده هاشو خالی نمیکنه،امثال من ویا مردم فقط دارن حقایق رو میگن ،ولی متاسفانه امثال شما سرتون رو مثل همین کردین توو برف ،،امثال این خانمه رو ما مردم هیچوقت بازیگر ویاهنرمند نمیدونم وندونستیم،اینها واسه امثال شما هنربندهستن،،نه واسه ما توده مردم عادی،،به چه حقی واسه چن دیقهبازی تو یه فیلم ویاسریال دوزاری میلیونها تومان به امثال این دستمزدمیدن؟؟؟به قول معروف دره بیت المال بازه حیای ملیجکها کو؟!واقعا امثال همین خانم یه دسته ازهمونهایی هستن که پول این مملکت رو به تدریج دارن غارت میکنن،،ماشینهای میلیاردی ویاچندصد میلیونی باهمین پولهامیخرند وسوار میشن وبه ریش همه مردمه بدبخت که توان تهیه یک وعده غذای خوب روهم حتی نداریم میخندن،،بااون قیافه های بزک کرده شون،پس بما نگید عقده ایی،،ما در برابر حق خودمون و امثال شما داریم میگیم این پولهای مفت رو به امثال این ندین ،و اونها رو تبدیل به مدل والگو وسلب ریدی نکنید،باور کنید توو شهرستتانها خیلی خانواده ها هستتدکه توان خرید چنتا نان خالی رو هم بیشتر روزها ندارن،امثال شما که میاید ازین ها تعریف وتمجید میکنید،ندیدید اینچیزهارو،وفقط تو مجازی شاید خونده باشید،اما توده عظیم ما مردم درشهرستانهاهرروز این چیزارو میبینیم وزجر میکشیم،همین ژوله بااون بازی مسخرش چرا تنقد دستمزد بهش بدن گه ماشین چند صد میلیونی زیر پاش باشه؟!ویا دیگرانه هنربندها که انقد زیادن که ادم نمیدونه کدومشو بگه،،ایناهنربندن،ازهنر دارن خون مردمو میمکند،هنرمند رضا خطاط بود توو سریال هزار دستان،،ویا امثال دیگره عزیزان مثل اقای شکیبایی یا اقای وثوقی ویافردین،ویا...نه اینهایی که پول یامفت میره تو حسابشون،اخه همین قریشی خدااااییش اثلا هنری داره بجز همون قیافه،،که اونهم اینقد به دور واطرافیان مطمینا باج داده که گزاشتن جلو دوربین،،طولانی شدببخشید</b>

  • سام
    پاسخ

    حسادت چیه مگه شخص مهمی که کسی حسادت کن ما بهترین بازیگرا را داریم که از خودنمایی بدور هستند هر دقیقه ادم خودش به نمایش بداره وهردقیقه بای فوتبالیست وکسی دیگه اصلا صورت خوشی نداره این کارها وحرفا واس جامعه ما سم اینقدر مردم گرفتاری دارند که جمع کنید توروخدا حرف وعکس این ادمارا حیف وقت انسانها

  • ناشناس
    پاسخ

    جمع کنید

  • ناشناس
    پاسخ

    حیف این پولا که میدن بخدا به این بازیگرا یک میلیون وام میخوان به مردم عادی بدن ده روز به صف و برو و بیا تو این وضعیت کرونایی بعد پولای یامفت مملکت بدست این بی دینای یک سر کشف حجاب کن وتو پارتی برقص هستش

  • ناشناس
    پاسخ

    <b>چرابهتر از خودتونو نمیتونید ببینیدو حسادت میکنید هم هنرمنده هم زیبا هر کسی ناراحته میتونه نبینه حالا اون فلان بازیگر که تا دیروز خودش موردبازخواست مردم بود حالا کفش میفرسته برای پاکبان تو اگه راست میگی تو دل ابی و ارش دلبری نکن</b>

  • جمشید
    پاسخ

    اگه میوه فاسدی را ازصندوق میوه جدا کنند بقیه می ها فاسد نمی شوند اما بالای ها فقط با واژه مصاحت کشوربه خطری افته سرپوش می زارند

  • جعفری
    پاسخ

    باسلام،جمع بندی همه قشرها بایک دیدگاه چه مثبت چه منفی اشتباه بزرگیه هرشخصی عالم شغل خودش میباشد، پزشک،پرستار،هنرمند،کاسب،ومسعولین ممللکتی،ندارد هرکس ازعلم خودش برای وطن جامعه ومردم خودش مثبت استفاده کند آدم باشرفی است، ماهنرمندامون رادوست داریم ،آنهاهم باید رفتارهای شایسته یک عالم به حرفه خود داشته باشند ،فضای مجازی بستری برای ترور شخصیت انسانها پس بااحتیاط وارد شوید،

  • شیرین
    پاسخ

    فقط این و باید گفت که متاسفانه مردم ما هنوز فکر و اعتقادات صد سال پیش و دارن.که وقتی یک نفر به خودش میرسه فکر میکنن آدم سالمی نیست و گناه کرده. اگه شما مسلمونین و خدارو میشناسید پس باید بدونین که از روی ظاهر نباید قضاوت کنین.اگه خانم قریشی یک اشتباهی کرد فقط همون اشتباهشو بهش متذکر بشین دیگه چکار به تیپ و شغل و اینکه چجوری تا اینحا رسیده دارین.ما هم خودمون روزی ده بار مرتکب همین اشتباهات میشیم. شخصیت های معروف فقط بخاطر شغلشون معروف میشن ،معروفیتشون هم فقط بخاطر رفتار خود ما مردمه.پیامبر نشدن که انتظار هیچ خطایی رو ازشون نداشته باشیم.کاش یکم رفتار خودمون و عوض میکردیم به جای سرک کشیدن تو زندگی مردم. هر کسی رو توی گور خودش میذارن. شما اگه خوب باشی با عکس گذاشتن ی خانم تو دنیای مجازی بد نمیشی.خیالت راحت.

  • بی نام
    پاسخ

    معلومه سحرقریشی آدم خوبی نیست ک همش ازتوهین بهش ازبدگفتن ازش همیشه توفضای مجازی پخش میشه

  • ناشناس
    پاسخ

    ای بابا این همه توهین به ما مردم میشه هیچکس صداش درنمیاد بنده خدا یه شوخی کرده ببین چه جوری باهاش تا میکنن

    • سودابه

      یه جوری همه ازش طرفداری میکنن انگار ایشون معصوم وبی گناهه اصلا به فرض از همه کاراش سوءبرداشت شده یه کسی که مشهوره وممکنه الگوی یه عده باشه باید کاراشو مدیریت کنه تا این حواشی براش درست نشه

  • نگار
    پاسخ

    سحر قریشی یکی از زیباترین بازیگران سینما و تلویزیون با زیبایی خدادادی هست و باعث حسادت مرد و زن در سینما شده.گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف.

  • نگار
    پاسخ

    شهرداری به چاله چوله های اتوبان ها و وضعیت زیر ساخت هاشو درست کنه یه بارون میاد شهر رو آب میگیره.مکان های تاریخی تهران داره تخریب میشه با مصالح آشغال بازسازی میشه.

  • ترنم
    پاسخ

    مقاله جالب و خوبی بود کاملا موافقم بعدش هم اکر خانم قریشی باکسی بوده و رابطع ای بوده خب آدمه نکنه شماها که عیب جویی کردین توی کامنتاتون اصلا رابطعدندارین ی تک پرین؟اگ تو عشق اول شکست خوردین سراغ بعدی نمیرین ینی اینقدر عاشق؟؟؟بابا جمع کن مسخره بازی رو هرکسی به ی نفر احتیاج داره کنارش باشه حالا این خانم اگر موفق نبوده تو رابطهاس دلیل نمیشه بگین چرا رابطه داشته!بابا ادمهههههههههه ادم بفهمین اینو من طرفدار قریشی نیستم ولی بشدت بارفتارهای بیشرمانه بعضی ادمها و کامنتهای بی ادبانشون واقغا عصبی شدم,لطفا بیخیال نظرهای عجولانه و بی ادبانه بشین ایشون ب اندازه کافی فسار روحی روشون هست

  • سلما عباسی
    پاسخ

    <b>میدونین چیه واقعیت اینه چه باسواد باشه خانم قریشی چه بی سواد به هر حال الان جز هنرمندان وبازیگران اگه هم حرف بدی زده باشه با حرفای بعدیش درباره این اتفاق معذرت خواهی خودش رو کرده مثلا گفته من مدتیه که همه بهم میگن برو رو این برو حساس شده حرفی زده حالا بدی کارش این بوده که فیلم گرفته واون آقای پاکبان رو این خطاب کرده که با یه معذرت خواهی ساده هم حل میشه ونیازی نیست موصوع اینقدر بزرگ بشه حالا نوبت حساب کتاب اون عوضیایی میرسه که خودشونو مرد قانون میدونن ومیان حکم واسه خانم قریشی تعیین میکنن آخه مرد حسابی من یه پرستارم زمانی که یه پزشک مرد تو محیط کارم به زن بودنم توهین کرد آیا تو مرد قانون اومدی ازم دفاع کنی اگه شکایتم میکردم میگفتین کرم خودت بوده ایران مردسالاری عوضی هر کی هر شغلی داره واکثریت آقایون کارمند فقط جهت جسارت وپررویی وحتک حرمت خانم ها استخدام شدن پس کاسه کوزتون جمع کنین و راجب خانم قریشی اظهار نظر نفرمایین پاکبان اگه شاکی شد بعد شما بیاین زر بزنین والسلام خانم قریشی از من میشنوی پولشو داری از این مملکت جمع کن برو</b>

  • حسن
    پاسخ

    خاک توسرتون کنن اینجا نشیستین دارین درباره ی این خانم نظر میدین
    وقتی نرخ بیکاری میره بالا همین میشه بابا برین دنبال کارتون ؟!؟!

  • سامان
    پاسخ

    نویسنده میگه چون فلان جا هم خلاف میشه و همه خلاف میکنند پس سحر خانم هم حق داشته اینکار رو بکنه.
    یک سوال از خودتان بپرسید که اگه یک نفر به پدر یا برادر شما در این لباس این حرف رو با اون لحن بزنه چی میگید؟
    اصلا این خانم چرا این فیلم رو پخش کرده؟ ؟
    طبیعت قانونی داره که وقتی کاسه ی یه نفر لبریز شد یک لحظه عقلش رو خاموش میکنه و طرف در اون یک لحظه کاری یا حرفی میزنه که مثل بازی مار پله از عرش یهو میاد به فرش

  • S
    پاسخ

    ب نظرمن خانم قریشی خودشو مدیریت نمیکنه... من خودم یکی از طرفداراشون بودم اما با این حواشی ک پیش اومد دیگه ازش خوشم نمیاد چون خوشی زده زیر دلش و فک میکنه ک همه چیز ب پول، اما نه با پول میشه مانتو خرید، کیف خریدو... اما انسان بودن و احترام و ادب رو نمیشه خرید....! خانم قریشی

  • اخرت
    پاسخ

    همین که گفته برم، بره گمشه کسی دیگه نبینش

  • مریم
    پاسخ

    مردم خودشون هزارتامشکل دارن هروقت میای تواینترنت فقط بایداین حرفاباشه ول کنین توروخداقریشی دیگه کیه آدم قحط درموردش حرف بزنین

  • بی نام...
    پاسخ

    بگو قریشی تو محترم.... یکبار اشتباه کردی دو بار اشتباه کردی... یکم خودتو جم کن...

  • بی نام...
    پاسخ

    بگو خانم شما اگه حاشیه دوست نداری و ب ظاهر محترمی تازه گندی که زدی با طارمی حالا هرچی... رابطه بوده خاله بازی بوده هرچی که بوده یکم حواست ب رفتارت بیشتر باشه یا ب قول بعضی از مردم عزیز حداقل فیلم گرفتی چرا پخشش کردی... هر هر کردن تو خیابون هنره؟؟؟ اونم تو روزای کرونایی که همه قرنطینه هستن؟؟؟ کارت درسته واقعا تو روزای قرنطینه بیرون آمدی که فیلمم میذاری؟؟؟

  • ناشناس
    پاسخ

    ببخشید ولی شما ک میگی بعضی ها ب خانم سحر قریشی حسادت میکنن اگر واقعا پدر شما بود و این توهین رو میکردن بهش شما ناراحت نمیشد اگه این خانم بازیگر قصدش توهین و فقر فروشی نبود چرا این فیلم رو پخش کرد واقعا خیلی خوب کاری کردن ک این خانم رو ممنوع تصویر کردن آفرین خانم خودشیفته

  • ژیلا
    پاسخ

    این سحر خانم شورشو در اوررده به زیبایش مینازه اصلا هم نمک نداری خیلی خودت دیگر گوشت تلخ کردی

  • ایرانی
    پاسخ

    ببینیددوستان قضیه اونقدراهم پیچیده نیست یک نفریه کاراشتباهی کرده وتاوانشم بایدبده مقصراصلی توهمه حواشی درست شده هم خوداین خانوم

  • فاطیما
    پاسخ

    بیچاره به خودتان بدبختا که این همه نوشتید و اراجیف گفتید بیکارید ؟ نوصله دارید ؟ اه اه اه

  • خاشقچی
    پاسخ

    <b>زمانی که هنرمندان برای رای اوردن روحانی رای جمع آوری می کردند و الان جوانان و تمام نود و نه درصد مردم آرزوهای خود را بر باد رفته می بینند تمام این تقصیرها را گردن اون بازیگران می دانند و عصابنیت خودشان را بر سر آنها با فحش و ناسزا خالی می خواهند بکنند</b>

  • Sahel
    پاسخ

    از خودنمایی بدم میاد از ادمایی که فک میکنن خیلی از بقیه سرترن

  • من
    پاسخ

    <b>چقدر آدم بیکار والبته کسانی که قضاوت می کنن 😂😂</b>

  • ناشناس
    پاسخ

    بد بخت چ گناهی کرده که انقدر بد درباره اش می گین این همه بازیگر از خودشون خودنمایی می کنن چرا به اونا گیر نمی دین همه ریختین سر سحر واقعا این کارتون درست نیست که بقیه رو قضاوت میکنین اگه کسی درباره شما قضاوت کنه ناراحت نمیشود اون خانم خودشون درد دارن شما دیگه با این حرفاتون عذابش ندین

  • ناشناس
    پاسخ

    بی کارااااا

  • بهار
    پاسخ

    سلام اگه یکم فقط یکم عمیق تر به این حاشیه های الکی فکر کنید متوجه میشد به موضوعات مهم تری باید اهمیت بدید و خودتونو درگیرشون کنید

  • علی
    پاسخ

    سلام.خیلی خوبه که برای یه موضوع همه مشارکت میکنند.ولی بدش آینه که اولش با این جمله شروع می کنند :به نظر من؛ولی در آخر میخوان که نظرشون رو به همه تحمیل کنن.اما جالبه که کسی اصلا به حرف نویسنده در مورد پزشکان فراری از کرونا چیزی نگفت

  • Hosien.ablis
    پاسخ

    اولان مقصرخودشه که فیلم رو منتشرکرده
    دومان اینا همش دارن حاشیه میسازن بابازیگرا وفوتبالستا تا اتفاق های چندوقت پیش فراموش بشه دست همشون تویه کاسه است دیگه خودتون میدونید باکیا هستم چزای زیاد دیگه ای هست که نمیخام افشا کنم.

  • بینام
    پاسخ

    چقدر الافید خدایی. ب شماها چ ربطی داره قریشی با کی بوده چیکار کرده ونکرده عرضه داشته بازیگر شده خیلیم خوشگل وخوش ظاهره.ازحسودی بترکید برید بفکر یه لقمه نون بلشید پراید زیپوری شده ۹۰ ملیون بی کاره ها

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین