کد خبر: 41265 A

چهار زن برتر زیبایی/عکسها

ایران آرت: دکتر جولین دو سیلوا، جراح زیبایی، با انجام یک سری محاسبات علمی، بلا حدید سوپرمدل مشهور آمریکایی را زیباترین زن جهان معرفی کرد.

بر اساس معیار و مقیاس دکتر دوسیلوا، بلا حدید ۲۳ ساله، زیباترین صورت را دارد و بعد از او سه زن معروف تر از بلا در رتبه های دوم تا چهارم ایستاده اند که در ادامه خبر معرفی می شوند.

بلا حدید با نام کامل ایزابلا خیر حدید، مدل آمریکایی است که متولد ۱۹۹۶ است. او تبار فلسطینی و هلندی دارد. پدر او محمد حدید، برج ساز اردنی-آمریکایی است که تبار فلسطینی دارد.

پروفسور کندرا اشمیت پیشتر توضیح داده بود که چطور ریاضیدانان با استفاده از فرمول ریاضی زیبایی را در افراد توضیح می‌دهند. با اندازه‌گیری فاصله چشم‌ها و گوش‌ها و طول و عرض صورت و نسبت آنها با یکدیگر، می‌توان یک صورت بی نقص (متناسب) و زیبا را تعیین کرد.

بلا حدیدبلا حدید

هنرمندان و معماران در دوره رنسانس از نسبت طلایی که یک اندازه‌گیری هندسی است برای خلق شاهکارهای هنری خود استفاده می‌کردند.

بر اساس معیار و مقیاس دکتر دوسیلوا، بلا حدید ۲۳ ساله، زیباترین صورت را دارد و بعد از او بیانسه، امبر هرد، و آریانا گرانده زیباترین زنان جهان هستند.

بیانسه:

بیانسه

بیانسه

امبر هرد

امبر هرد

امبر هرد

آریانا گرانده

آریانا گرانده

 

آریانا گرانده

زنان زیبا
نظرات خوانندگان
  • N
    پاسخ

    خدایی شماها به اینا میگید زیبا
    پس زیبا ندیدید

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین