کد خبر: 37589 A

چشمهای شهلا یعنی این هفت تا/عکسها

ایران آرت : چه چشم‌هایی به عنوان زیباترین چشم‌ها شناخته شده‌اند؟ اگر دوست دارید بدانید که زیباترین چشم‎ها چه خصوصیاتی دارند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

چشم‌های بادامی

این چشم‌ها، زیباترین چشم‌های جهان شناخته شده‌اند

طبق تحقیقات، جراحی پلک پرطرفدارترین جراحی در میان مردم آسیا است. هدف از این جراحی بزرگ کردن چشم‌ها می‌باشد. درست شبیه فرم چشم‌ غربی‎ها. اما تحقیقات نشان داده که چشمان مردمان آسیای شرقی که فرمی بادامی شکل دارند، یکی از زیباترین فرم‌های چشم شناخته شده است. اگر به چشم‌های بازیگرانی چون بائه دونا، الی وانگ یا کنستانس و نگاهی بیاندازید، خواهید فهمید که چشم‌های آن فرمی بادامی دارند. خوبی این مدل چشم آن است که خیلی راحت و با هر مدلی که بخواهید، آرایش می‌شوند.


چشمان آبی رنگ

این چشم‌ها، زیباترین چشم‌های جهان شناخته شده‌اند

آیا آهنگ «چشم آبی» التون جان را شنیده‎اید. این خواننده هالیوودی در شعرش به خوبی چشمان آبی رنگ را به دریا، آسمان و باران تشبیه کرده است. در واقع هیچ رنگ چشمی رمز و راز چشمان آبی را ندارد. ستاره‌های هالیوودی زیادی را این رنگ چشم می‌بینیم. اصلا بخشی از جذابیت ستاره‌هایی، چون تیلور سوئیفت یا برد پیت، به خاطر همین رنگ چشمان‌شان است.

طبق تحقیقات، قرنیه چشم کسانی که چشم‌های آبی دارند از کسانی که چشم‌های قهوه‌ی دارند حساس‌تر است، بدین معنی که افراد با چشم‌های روشن فیلتر‌های نوری ضعیفتری دارند. دلیل این تغییر رنگ هر چه هست، چشمان آبی  جزو یکی از جذاب‌ترین چشم‌های جهان شناخته می‌شوند.


چشم‌های دو رنگ

این چشم‌ها، زیباترین چشم‌های جهان شناخته شده‌اند

زمانی که ما خودمان را در آینه نگاه می‌کنیم، هر دو رنگ چشمانمان را یکی می‌بینیم، در حالی که این موضوع برای همه افراد یکسان نیست. در واقع بعضی از افراد هر کدامیک از چشم‌هایشان به یک رنگ است که به‌اصطلاح هتروکروماتیک گفته می‌شود. این مدل چشم نیز جزو زیباترین چشم‌ها به شمار می‌روند. دیوید بویی و کیت باسورث از ستاره‌هایی هستند که چنین چشم‌هایی دارند. اما دلیل این اختلاف رنگ چیست؟

به طور کلی رنگ چشم بستگی به مقدار ماده‌ای به نام ملانین دارد. ملانین رنگدانه‌ی قهوه‌ای تیره است که در عنبیه افراد وجود دارد. چشم آبی نشاندهنده میزان کم ملانین است، در حالی که چشم قهوه‌ای حاوی مقدار زیادی از این ماده است. وقتی که یک انسان مقدار متفاوتی ملانین در هر یک از عنبیه هایش باشد، رنگ دو چشم او متفاوت خواهد بود. اما علت این تفاوت رنگ هر چه باشد، این مدل چشم نیز جزو زیباترین چشم‌های جهان و افرادی که این چشم‌ها را دارند، جزو خاص‌ترین‎ها به حساب می‌آیند.


چشم‌های روشن، پوست تیره

این چشم‌ها، زیباترین چشم‌های جهان شناخته شده‌اند

گاهی زیبایی در تضاد یافت می‌شود. مثلا ما انتظار داریم فردی که چشمان روشنی دارد، پوستی سفید و روشن داشته باشد، در حالی که برخی از افراد با وجود چشمانی روشن، پوستی تیره دارند و همین تضاد آن‌ها را جذاب‌تر می‌کند. ونسا ال ویلیامز جزو ستاره‌هایی است که پوستی تیره، اما چشمانی روشن دارد. همین تضاد او را متفاوت از دیگر ستاره‌ها کرده است. دلیل این تضاد هم چیزی جز ژنتیک نیست.


چشم‌های تیره، پوست تیره

این چشم‌ها، زیباترین چشم‌های جهان شناخته شده‌اند

شکی نیست که نژاد ما انسان‌ها روی ظاهرمان تاثیر بسزایی دارد. از رنگ پوست گرفته تا رنگ مو و چشم انسان‌هایی که نژاد‌های متفاوتی با هم دارند، فرق دارد. ستاره هایی چون لوپیتا نیونگو یا دانای گوریرا از جمله ستاره‌هایی هستند که هم تن پوست و هم رنگ چشمانشان تیره است. این هماهنگی نه تنها به طور طبیعی زیباست، بلکه هنگام آرایش هم جذابیت‎اش دو چندان می‌شود.


چشم‌های درشت

این چشم‌ها، زیباترین چشم‌های جهان شناخته شده‌اند

آیا تاکنون به چشم‌های زویی دشانل نگاه کرده اید؟ چیزی که اول از همه در چهره او جلب توجه می‌کند، چشم‌های درشت اش است. این مدل چشم‌ها جذابیت خاصی دارند و این طور به نظر می‌رسند که شما می‌توانید احساسات مختلف را از عمق چشم‎هایشان بخوانید. تحقیقات ثابت کرده که هر چه فاصله ما از خط استوا بیشتر شود، نور کمتری به بدن ما می‌رسد، که در نهایت در بزرگ‌تر شدن چشم‌ها موثر است. مغز افرادی که چشم‌های بزرگ‎تری دارند نیز بزرگ‌تر است، از این رو که قادر به بررسی داده‌های بصری بیشتری باشد. البته بزرگ‌تر بودن مغز هرگز به معنی باهوش‌تر بودن آن‌ها نیست؛ بنابراین می‌توان اینطور نتیجه گرفت که سطح نور روی اندازه مغز و چشم افراد تاثیرگذار است.


چشم‌هایی با مژه‌های بلند و پرپشت

این چشم‌ها، زیباترین چشم‌های جهان شناخته شده‌اند

حتما شما هم دیده‎اید که اکستنشن مژه یکی از ترند‌های امسال بود. این بدین معنی است که مژه‌های بلند و پرپشت بر زییاتر شدن چشم‌های شما موثر است. در واقع تنها رنگ چشم‌های شما نیست که می‌تواند چشم‌ها را به طرف‎تان جذب کند، بلکه مژه‌های پرپشت و بلند هم در این جذابیت تاثیرگذار است.

جدا از این که خود مژه‌های حالت‌تر زیبایی خاصی دارند، چشم‌ها را نیز درشت‌تر نشان می‌دهند. آیا کسی است که از چشم‌های درشت با مژه‌های بلند بخوشش نیاید؟

منبع: thelist

 

سلبریتی چشم شهلا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین