کد خبر: 37267 A

جنجالی ترین:من همسر دوم مهدی هاشمی/پاسخ گلاب آدینه و مهدی هاشمی/فیلم

جنجالی ترین:من همسر دوم مهدی هاشمی/پاسخ گلاب آدینه و مهدی هاشمی/فیلم

ایران آرت: مهنوش صادقی نویسنده و بازیگر تلویزیون با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که سالهاست همسر رسمی مهدی هاشمی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است.

صادقی این ویدئو را در حالی منتشر کرده است که بسیاری از کاربران درباره گلاب آدینه همسر مهدی هاشمی از او پرسیده‌اند و او پاسخی نداده است. صادقی با انتشار ویدئوی زیر نوشته است: "جهانی که اینروزها حالش خوب نیست... و شاید به پایانش نزدیک باشه... ترجیح دادم بعد از مدت ها سکوت، پاسخ یک سوال خیلی شخصی و قدیمی رو در این ویدئو بدم"

صادقی در این پست از هشتگ #قضاوت_نکنیم" استفاده کرده است.

 

پس از انتشار ویدئوی مهنوش صادقی، کاربری در صفحه گلاب آدینه از او در مورد این ویدئو پرسیده است که گلاب آدینه چنین پاسخ داده: توجهی نکنید، ببینید و بخندید.

photo_2019-06-28_16-14-49ساعتی

ساعتی بعد اما نورا هاشمی، دختر مهدی هاشمی و خانم گلاب  با گفتن توطئه افراد معلوم‌الحال، صحبت‌های مهنوش صادقی را تکذیب کرد و گلاب آدینه هم در جواب تمام کامنت‌هایی که از او درباره این ادعا می‌پرسیدند نوشت: ببینید و بخندید!

دقایقی پیش اماسرگیجه دوستداران سینما و زوج محبوب هاشمی آدینه به اوج خود رسید، مهدی هاشمی با انتشار ویدئویی گفت: عده‌ای آن ویدئو را تکذیب کردند که از حقیقت خبر نداشتند. این واقعیتی است که اتفاق افتاده. و اصلا چه اهمیتی دارد؟ فضای مجازی جای بیان مشکلات مردم است نه جای این اخبار زرد.

مهدی هاشمی فقط یک همسر دارم

سلبریتی های ایران
نظرات خوانندگان
  • باور کنید به هر چی مقدَّساته قسم داستان چیز دیگه ای یه بااین چیز ها می خوان مَردُمو مشغول کنن ازکجا معلوم که اینا هَمَش بین همدیگه جنگ زرگری یه سناریونویس وبازی گردان های این داستان هم کسانی هستند که هم براینها حاکم اند وهم برما ملت که اونارو هم برای این بازی وهم برای اون بازی های قبلی شون ساپورت میکنند که دراصل ذهن من وشمارو بازی بگیرند تااز خیلی خیانت هاشون نسبت به مردم ومملکت غافل بشیم وفکرمون بره به اینجور چیزهای آطل وباطل آخه ی کم فکر کنید

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین