کد خبر: 36944 A

تیپ ساندویچی این دو خانم/عکسها

ایران آرت: تیلور سوئیفت و کیتی پری دو خواننده سرشناس آمریکایی پس از هفت سال قهر و کینه با یکدیگر آشتی کرده‌اند و این روزها رابطه بسیار خوبی دارند.

به گزارش ایران‌آرت، شروع دشمنی این دو خواننده به سال 2011 برمی‌گردد که سه نفر از رقصنده‌های پشتیبان کیتی پری به تور تیلور سویفت رفتند. کیتی علیرغم این‌که به نظر می‌رسید خودش اجازه رفتن را به آن‌ها داده است ولی صحبت‌هایی را علیه تیلور سویفت مطرح کرد که باعث دلخوری او شد. 

جر و بحث‌های این دو خواننده در حال فراموشی بود که با انتشار آهنگ "کینه" توسط تیلور سویفت بار دیگر دشمنی‌ها بالا گرفت. شایعه شد که تیلور این اثر را برای کیتی پری خوانده است و به همین خاطر کیتی هم آهنگی علیه تیلور سویفت اجرا کرد. البته کیتی پری هیچ‌وقت به طور قطعی نگفت که آن آهنگ در مورد تیلور است ولی گفت که اگر هم این‌گونه باشد به نظر منطقی می‌آید!

به هر صورت این دو خواننده سال گذشته با یکدیگر آشتی کردند و حالا کیتی پری با پوششی عجیب و متفاوت در ویدئوی جدید تیلور سوئیفت با نام "تو نیاز داری آرام شوی" حضور یافته است. این ویدئو در روزهای گذشته منتشر شد و سر و صدای فراوانی به پا کرد.

اما پوشش متفاوت تیلور سوئیفت و کیتی پری در بخشی از این ویدئو سوژه طنز تیلور شده و این خواننده با انتشار دو عکس از خودش در کنار کیتی نوشت: "یک وعده غذایی شاد!"

photo_2019-06-18_05-14-28 (3)

photo_2019-06-18_05-14-28 (4)

 

سلبریتی زنان زیبا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین