کد خبر: 35841 A

بالماسکه زنان معروف/عکسها

ایران آرت: هفته پیش در ۱۱ می سال ۲۰۱۹ میلادی خانه مد دیور به همکاری بنیاد میراث ونیز در کاخ پالازو لابیا مراسم خیریه خود را به صورت بالماسکه و با تم ونیز قرن ۱۸ میلادی برگزار کرد؛ انتخاب این تم برای مراسم بالماسکه خیریه دیور به احترام هنرمند و نقاش ایتالیایی قرن ۱۸ اهل ونیز یعنی جامباتیستا تیه‌پولو صورت گرفت.

مراسم بالماسکه Tiepolo دیور نه تنها یک دعوت صمیمیانه از طرف برند کریستین دیور برای تجدید دیدار با دوستان قدیمی و جدید این برند مشهور به شمار می رفت بلکه در واقع به رسم همیشگی دیور به افتخار همکاری جدید با بنیاد میراث ونیز و برای به نمایش گذاشتن هنر، خلاقیت و مهارت خارق العاده خود با الهام از ونیز قرن ۱۸ میلادی است، برگزار شد.

1557927989218602-DIOR_TIEPOLO-BALL_Karlie-Kloss

آن گونه که منودلیار گزارش داده، سلبریتی‌ها و ستاره‌هایی که مهمان مراسم خیریه بالماسکه برند دیور بودند، اکثراً از ماسک و روپوش‌های شنل مانند سبک قرن ۱۸ میلادی استفاده کرده بودند و یک شب به یاد ماندنی را ساختند.

البته در این میان دکوراسیون و تشریفاتی که خانه مد کریستین دیور با الهام از قرن ۱۸ میلادی ونیز آماده کرده بود نیز در کنار استایل‌های شگفت انگیز مهمانان این مراسم، به ماندگاری این شب کمک قابل توجهی کرد.

1557927990193259-DIOR_TIEPOLO-BALL_Amira-Casar

با همکاری بنیاد میراث ونیز کاخ پالازو لابیا به عنوان نماد و اثری باستانی از دوران طلایی باروک ونیز به عنوان محل برگزاری این مراسم خیریه انتخاب شد.

از آن جایی که این مراسم بالماسکه دیور همزمان با افتتاح بینال ونیز مؤسسه هنر که در این شهر تاریخی ایتالیا قرار داد، شد، به نوعی خیریه برای جمع آوری کمک به بازسازی و ترمیم آثار باستانی و فرهنگی شهر ونیز ایتالیا تبدیل گشت.  

برای شرکت در این مراسم بالماسکه باشکوه، بسیاری از دوستان و طرفداران برند دیور به شهر ونیز ایتالیا آمدند که در این میان کارلی کلاوس، سیه‌نا میلر و داشا ژوکووا و مدیر خلاقیت برند دیور یعنی ماریا گراتزیا چیوری با استایل‌های بی نظیر خود که با توجه به تم مراسم به سبک قرن ۱۸ میلادی ونیز بود، دیده می شدند.

ماریا گراتزیا چیوری در پیراهن مخمل مشکی بلند خود که شنل ست خود را داشت و همچنین آرایش چشم تیره خود واقعاً یادآور ونیز چندین قرن پیش بوده چرا که با الهام از نقاشی های منحصر به فرد هنرمند و نقاش ونیزی پیترو لونگی طراحی شده است.

dior-tiepolo-ball-maria-grazia-chiuri

در ضمن کارلی کلاوس در پیراهن فوق العاده چشمگیر و زیبایی خود با دامن بلند مشکی پلیسه که در قسمت بالا تنه تزیینات طلایی رنگی داشت و آستین های بلند و بالا تنه تور آن، این پیراهن را بسیار شگفت انگیز کرده، می درخشید.

جدا از پیراهن مدیر خلاقیت دیور، این برند طراحی لباس کارلی کلاوس و سیه‌نا میلر را با پارچه های مخمل نفیس و به سبک اوت کوتوغ بر عهده داشت.

dior-tiepolo-ball-karlie-kloss-cvirgile-guinard

در ضمن کلاه چشمگیر Monsieur Dior، تصویر سازی های سبک René Gruau برای عطر های Miss Dior, Diorissimo و Diorama و همچنین پیراهن Labia که توسط Yves Saint Laurent طراحی شده بود، از شاخص‌ترین های این مراسم به شمار می رفتند.

با همکاری کارخانه های نساجی Bevilacqua و Rubell، خانه مد دیور برای مهمانان خود نقاب و کلاه هایی تهیه کرد که به سبک قرن ۱۸ میلادی ایتالیا طراحی و تولید شده بودند.

 

dior-tiepolo-ball-amira-casar-cvirgile-guinard

1557927991773717-DIOR_TIEPOLO-BALL_Hamish-Bowles

1557927990522024-DIOR_TIEPOLO-BALL_Ellen-Von-Unwerth

 

سلبریتی زنان زیبا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین