کد خبر: 35766 A

فریبنده مثل زیباترین زن سینما/عکسها

فریبنده مثل زیباترین زن سینما/عکسها

ایران آرت : قبول داریم اطلاق زیباترین زن سینما به یک بازیگر کار سختی ست چون به سلایق مختلف آدم ها مربوط می شود اما "آمبر هرد" را خیلی ها با چنین صفتی می شناسند. 

به خصوص که در سال 2016 دکتر جولین دسیلوا با استفاده از فرمولی یونان باستان موسوم به «فای» (Phi) اعلام کرد که امبر هرد، همسر سابق جانی دپ، زیباترین چهره را در میان زنان جهان دارد. در این رده بندی کیم کارداشیان در رتبه ی دوم قرار گرفته و کیت ماس، امیلی راتاجکوفسکی و کندال جنر نیز در رتبه های بعدی قرار داشتند.

البته سلبریتی ها معمولاً حتی اگر ظاهر معمولی داشته باشند نیز جذاب و دوست داشتنی به نظر می رسند.

بخش زیادی از دوست داشتنی بودن این شخصیت ها به شهرت، آرایش و جراحی های متعدد باز می گردد. اما بسیاری دیگر نیز به خاطر رفتارهایشان محبوب شده اند.
در این میان سلبریتی هایی نیز وجود دارند که صورت بسیار متقارنی داشته و از لحاظ علمی دارای چهره ای زیبا و جذاب هستند و ثابت شده که داشتن چنین چهره ای نقش مهمی در موفقیت اشخاص در هالیوود داشته و دارد.
آمبر هرد یکی از این زنان خوش شانس است. 
به گزارش ایران‌آرت، فرش قرمز فیلم "بینوایان" اولین ساخته لادی لی در دومین روز فیلم کن همچون خود فیلم بسیار مورد توجه قرار گرفت،ویژه اینکه امبر هرد بازیگر مشهور آمریکایی نیز در فرش قرمز این فیلم حضور داشت. هرد که به تازگی بار دیگر با شکایتش از جانی دپ همسر سابقش جنجال‌ساز شده، با گوشواره‌ها و گردنبند الماسش جلب توجه کرد. 

جولین مور بازیگر سرشناس آمریکایی هم دیگر ستاره فرش قرمز "بینوایان" در جشنواره فیلم کن بود.

 

 

 

امبر هرد سلبریتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین