کد خبر: 35000 A

پلیس زن ملکه زیبایی شد/عکسها

ایران آرت: پلیس زیبای روسیه ای به نام "آنا خرامتسووا" از شهر یکاترینبورگ، عنوان زیباترین عضو گارد ملی روسیه The Rosgvardy Beauty را از آن خود کرد.  به گزارش تابناک باتو، در این مسابقه عمومی، زنان نیروهای مسلح با ارسال عکس هایشان شرکت کردند.

تحریریه روزنامه گارد ملی روسیه روز جمعه نوشت: بنا به نتایج رأی گیری عمومی، پلیسی به نام آنا خرامتسووا از مدیریت گارد ملی از استان سِوِردْلوفسک ناحیه فدرال اورال، لقب زیباترین عضو گارد ملی را به دست آورد و این در حالی است که ۵۷ هزار تن به او رأی دادند.

1

این مسابقه که داوطلبان و کارمندان گارد ملی از همه مناطق روسیه شرکت داشتند در دو مرحله انجام شد: در مرحله اول از شرکت کنندگان خواسته شد تا درباره تجارب و دستاوردهای کاری شان به شکل جذابی صحبت کنند و تصاویر و کلیپ های خلاقانه و ترکیبی از علاقه مندی هایشان را به مسابقه بفرستند. در مرحله دوم سایت رسمی گارد ملی، موارد ارسالی را منتشر و در طول چند ماه رأی گیری اینترنتی صورت گرفت.

3

مدیریت گارد ملی گفت: علاوه بر عکس آنا، عکس های ۱۲ تن از شرکت کنندگان که به فینال راه یافته اند نیز در تقویم سالانه گارد ملی ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.


 

ملکه زیبایی مانکن های زیبا پلیس زن
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    من خیلی پلیسی دوست دارم واقعن پولیسی شغل خیلی خوبی هست❤💞😻

  • فاطمه زهرا
    پاسخ

    من خیلی پولیسی دوست دارم این شغل خیلی هیجانی هست معموریت هاش خیلی هیجان داره🙈😻❤💞

  • ❤️yasna❤️
    پاسخ

    خیلی خوبه به نظرم تو ترکیه یک روزی مشهور بشم

  • ایران
    پاسخ

    پلیس درسته نه پولیس.
    دوران تحصیلات مقدماتی واجب تره.

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین