کد خبر: 34957 A

سارا، لیلی... سوپرمانکن های فرشته/عکسها

سارا، لیلی... سوپرمانکن های فرشته/عکسها

ایران آرت: گرچه مدل های زیادی در فشن شوی سالانه برند ویکتوریا سکرت شرکت می کنند، اما فقط تعداد کمی از آن ها عنوان رسمی فرشته های ویکتوریا سکرت را دارند. آن ها قراردادهای کاری ویژه ای با برند ویکتوریا سکرت دارند و به همین دلیل تعهداتی در برابر این کمپانی دارند که بقیه مدل های شرکت کننده در این فشن شو ندارند. گرچه برند ویکتوریا سکرت هرگز توضیحی درباره ی چیستی این تعهدات ارائه نکرده، اما فرشته های سابق این برند، تعهد و از خودگذشتگی فراوان را ملزومات این شغل بیان کرده اند.

به گزارش روزیاتو، ادریانا لیما، فرشته ی سابق ویکتوریا سکرت، آخرین بار در نوامبر سال ۲۰۱۸، در فشن شوی این برند حضور پیدا کرد و حالا به تازگی باربارا پالوین و لیومی اندرسون به طور رسمی به عنوان فرشته های ویکتوریا سکرت، کار خود را با این برند آغاز کرده اند. در ادامه به ماجرای کشف هر یک از فرشته های ویکتوریا سکرت خواهیم پرداخت.

۱- ادریانا لیما

1

ادریانا لیما ۱۳ ساله بود که هنگام خرید در یک مرکز خرید کشف شد و دو سال بعد، وقتی ۱۵ سال داشت برنده ی مسابقه ی سوپر مدل فورد در کشورش برزیل شد.

این مدل برزیلی، در سال ۱۹۹۹ کار خود را در فشن شوی ویکتوریا سکرت آغاز کرد و یک سال بعد عنوان رسمی فرشته ی ویکتوریا سکرت را دریافت کرد.

لیما در نوامبر سال ۲۰۱۸ برای آخرین بار در فشن شوی ویکتوریا سکرت حضور پیدا کرد. او که در طی سال های همکاری خود با کمپانی ویکتوریا سکرت، در مجموع نوزده بار در فشن شوی آن شرکت کرده بود، در آخرین حضور خود با چشمانی اشک بار با ویکتوریا سکرت خداحافظی کرد. او قبل از برگزاری فشن شوی ۲۰۱۸ ویکتوریا سکرت، طی پستی در اینستاگرام خود، از کمپانی ویکتوریا سکرت و طرفداران خود تشکر کرد.

۲- بهاتی پرینزلو

2

بهاتی پرینزلو اولین بار در یک فروشگاه مواد غذایی در شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی کشف شد. این مدل نامیبیایی به همراه مادربزرگ و پدربزرگش برای گذران تعطیلات به این شهر رفته بود.

پرینزلو در مصاحبه ای در اینباره گفته است: "بعد از کلیسا، رفته بودیم یه فروشگاه مواد غذایی که یه نفر اومد سمت من و ازم پرسید که کار مدلینگ می کنم یا نه، بعد شماره تلفنش رو روی یه تیکه کاغذ نوشت و داد به من." بهاتی بعد از برگشت به خانه، این موضوع با پدر و مادرش در جریان گذاشت، اما هیچ اقدامی در اینباره نکرد.

با این حال بار دیگری که پرینزلو به کیپ تاون رفت، با فرزند مؤسس یکی از آژانس های مدلینگ مواجه شد و او از بهاتی خواست که به آژانس آن ها برود. بالاخره بهاتی با این آژانس قراردادی کاری امضا کرد و از آنجا به لندن فرستاده شد.

پرینزلو که در سال ۲۰۰۹ به طور رسمی عنوان فرشته ی ویکتوریا سکرت را دریافت کرد، طی سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵، برای ۹ سال پیاپی، در فشن شوی این برند حضور پیدا کرد و بعد از وقفه ای ۳ ساله، در سال ۲۰۱۸ دوباره در فشن شوی ویکتوریا سکرت حضور یافت.

۳- کندیس سوئینپول

3

کندیس سوئینپول اولین بار در یک بازار دست دوم فروشی در شهر دوربانِ آفریقای جنوبی کشف شد.

این مدل آفریقای جنوبی اولین بار در سال ۲۰۰۷ در فشن شوی ویکتوریا سکرت حضور یافت و ۳ سال بعد به طور رسمی به یکی از فرشته های این برند تبدیل شد.

۴- السا هاسک

4

السا هاسک کار مدلینگ را از سن ۱۳ سالگی و بعد از آن شروع کرد که پدرش عکس های او را برای دو آژانس مدلینگ فرستاد.

این مدل سوئدی در مصاحبه ای در اینباره گفته است: "پدرم دو تا از عکسهای منو برای دو تا آژانس مختلف فرستاد در حالی که خودم اصلاً از این موضوع خبر نداشتم. من رفتارهای پسرونه ای داشتم. موقعی که سوئد زندگی می کردم بسکتبال بازی می کردم. اصلاً آرزو نداشتم یه روزی مدل بشم… بعدش هر دوتای اون آژانس ها بهمون جواب دادن و پدرم گفت که قراره برم اونجا. ما عکس گرفتیم و همه چی برای من خیلی غریب و بیگانه بود."

هاسک بعدها برای اتمام دوران دبیرستان، مدتی کار مدلینگ را کنار گذاشت و بعد دوباره به مدت ۲ سال به طور حرفه ای در سوئد بسکتبال بازی کرد.

این مدل از سال ۲۰۱۱ هر ساله در فشن شوی ویکتوریا سکرت حضور داشته و در سال ۲۰۱۵ به طور رسمی به عنوان فرشته ی ویکتوریا سکرت انتخاب شد.

۵- جزمن توکس

5

جزمن توکس ۱۵ ساله بود که در جریان یکی از شوروم های مادرش کشف شد. مادر جزمن خود یک فشن استایلیست حرفه ای است.

این مدل آمریکایی اولین بار در سال ۲۰۱۲ در فشن شوی ویکتوریا سکرت حضور پیدا کرد و از آن زمان هر ساله در این برنامه شرکت داشته است. توکس در سال ۲۰۱۵ به طور رسمی عنوان فرشته ی ویکتوریا سکرت را دریافت کرد.

۶- جوزفین اسکریور

6

جوزفین اسکریور حدود ۱۵ سال داشت که در جریان سفری به نیویورک به او پیشنهاد کار مدلینگ شد.

به گفته ی این مدل دانمارکی، بعد از بازگشت به کشورش، افراد زیادی او را تشویق کردند که این حرفه را امتحان کند. به همین دلیل، اسکریور برای یکی از آژانس های مدلینگ تعدادی عکس فرستاد و آن ها او را پذیرفتند.

اما وقتی اسکریور در شعبه ی نیویورک آژانس مدلینگ حضور یافت احساس کرد که آمادگی این کار را ندارد و بنابراین شروع این حرفه را تا پایان دوران دبیرستانش به تعویق انداخت. او بعد از فارغ التحصیلی، در هفته ی فشن نیویورک حضور یافت و کار مدلینگ را به طور رسمی از آنجا شروع کرد.

اسکریور که ۶ سال پیایپی است در فشن شوی ویکتوریا سکرت حضور دارد، در سال ۲۰۱۶ به طور رسمی به یکی از فرشته های این برند تبدیل شد.

۷- لایس ریبرو

7

لایس ریبرو در مصاحبه ای بیان کرد او تا قبل از پیشنهاد یکی از دوستانش، هرگز به مدل شدن فکر نکرده بود و برنامه ای برای این کار نداشت.

این مدل برزیلی قصد داشت پرستار شود اما وقتی ۱۹ ساله بود یکی از دوستانش او را تشویق کرد تا کار مدلینگ را امتحان کند. ریبرو بعد از فعالیت در چند شغل متفرقه، در یکی از مسابقات مدلینگ برزیل شرکت کرد و توانست در این رقابت پیروز شود.

ریبرو در سال ۲۰۱۰ به فشن شوی ویکتوریا سکرت پیوست و از آن زمان، به جز سال ۲۰۱۲، هر ساله در این برنامه حضور داشته است. رگ به رگ شدن زانوی ریبرو در جریان تمرینات فشن شوی سال ۲۰۱۲ باعث شد او از حضور در فشن شوی آن سال باز بماند.

ریبرو در سال ۲۰۱۵ به طور رسمی عنوان فرشته ی ویکتوریا سکرت را دریافت کرد.

۸- لیلی آلردریج

8

لیلی آلدریج اولین بار در سن ۱۶ سالگی، در جریان یکی از کارناوال های مدرسه اش کشف شد.

این مدل آمریکایی در مصاحبه ای در اینباره بیان کرده: "تا سال ها رفتارهای پسرونه ای داشتم اما یه دفعه همه به این نتیجه رسیدن که دختر جذابی هستم."

آلدریج که کار خود را با یکی از آژانس های مدلینگ آغاز کرد، از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، هر ساله در فشن شوی ویکتوریا سکرت حضور داشت، تا آنکه برای دومین بار باردار شد و به مدت یک سال از حضور در این فشن شو کناره گیری کرد. آلدریج در سال ۲۰۱۰، به طور رسمی به جمع فرشته های ویکتوریا سکرت پیوست.

۹- مارتا هانت

9

مارتا هانت اولین بار وقتی کشف شد که با یک عکاس آشنا شد و او مارتا را به تعدادی از آژانس های مدلینگ نیویورک معرفی کرد.

این مدل آمریکایی اولین بار در سال ۲۰۱۳ در فشن شوی ویکتوریا سکرت شرکت کرد و ۲ سال بعد به طور رسمی به عنوان یکی از فرشته های این برند انتخاب شد.

۱۰- رومی استریج

10

رومی استریج به همراه مادرش در حال خرید در شهر آمستردامِ هلند بود که به او پیشنهاد کار در حرفه ی مدلینگ شد اما او ابتدا این پیشنهاد را رد کرد.

سال ها بعد از این اتفاق، استریج به کار مدلینگ علاقه پیدا کرد و به سراغ همان مادلینگ ایجنتی رفت که به او پیشنهاد کار داده بود (کار مادلینگ ایجنت انتخاب مدل برای کار در صنعت مد است). استریج خیلی زود در کار مدلینگ پیشرفت کرد.

این مدل هلندی، کار خود در فشن شوی ویکتوریا سکرت را در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد و یک سال بعد به طور رسمی به یکی از فرشته های ویکتوریا سکرت تبدیل شد. او در مجموع ۵ بار در فشن شوی این برند شرکت کرده است.

۱۱- سارا سمپایو

11

سارا سمپایو ۱۶ ساله بود که در یک مسابقه ی مدلینگ مو موفق به کسب مقام اول شد، اما بعد از آن فقط به صورت پاره وقت به کار مدلینگ می پرداخت چون به خاطر سختگیری های پدر و مادرش، مجبور بود روی درس و مدرسه تمرکز داشته باشد.

این مدل پرتغالی بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان، در شهر لیسبون به دانشگاه رفت و مدتی به کار ویراستاری مشغول بود تا آنکه بالاخره شانس فعالیت بین المللی در زمینه ی مدلینگ را پیدا کرد.

سمپایو دو سال بعد از اولین حضورش در فشن شوی ویکتوریا سکرت، به طور رسمی عنوان فرشته ی این برند را دریافت کرد. او از سال ۲۰۱۳، ۶ بار در این فشن شو شرکت کرده است.

۱۲- استلا مکسول

12

استلا مکسول اولین بار زمانی که در نیوزلند مشغول تحصیل در دانشگاه بود، کشف شد.

مکسول در مصاحبه ای در اینباره گفته است: "با دوستم تو خیابون بودم که یه زن اومد به سمتم و گفت که یه آژانس مدلینگ داره و اگه مایل باشم برم پیشش تا باهم صحبت کنیم… بعد از اولین عکسی که ازم گرفتن، واقعاً از این کار خوشم اومد و برام جالب شد. یه جورایی باعث شد که به عنوان یه شغل جدی تر بهش نگاه کنم."

این مدل ایرلندی الاصل که در بلژیک متولد شده، در سال ۲۰۱۴ کار در فشن شوی ویکتوریا سکرت را شروع کرد. مکسول در سال ۲۰۱۵ به طور رسمی به جمع فرشته های ویکتوریا سکرت پیوست و تا به حال ۵ بار در این فشن شو حضور داشته است.

۱۳- تیلور هیل

13

تیلور هیل اولین بار در سن ۱۴ سالگی توسط ایجنت یکی از آژانس های مدلینگ کشف شد. او در ۱۵ سالگی مدرسه را رها کرد و یک سال بعد مدرک دیپلم خود را گرفت.

این مدل آمریکایی، اولین بار در سال ۲۰۱۴ در فشن شوی ویکتوریا سکرت شرکت کرد و یک سال بعد به طور رسمی به یکی از فرشته های ویکتوریا سکرت تبدیل شد.

۱۴- باربارا پالوین

14

باربارا پالوین اولین بار در سن ۱۳ سالگی زمانی که به همراه مادرش در خیابان های شهر بوداپست مشغول قدم زدن بود کشف شد. در جریان این اتفاق، ایجنت یکی از آژانس های مدلینگ به طرف او آمد و از باربارا خواست که برای گرفتن چند عکس آزمایشی به دفتر او برود.

پالوین کار مدلینگ را اولین بار به طور رسمی با حضور در هفته ی مد برند پرادا در شهر میلان آغاز کرد. او با برندهای مشهوری همچون شنل و لویی ویتون هم همکاری داشته است.

این مدل مجارستانی در سال ۲۰۱۲ به فشن شوی ویکتوریا سکرت پیوست و در ماه مارس سال جاری میلادی به طور رسمی عنوان فرشته ی ویکتوریا سکرت را دریافت کرد.

۱۵- لیومی اندرسون

15

لیومی اندرسون ۱۴ ساله بود که هنگام  بازگشت از مدرسه اش در لندن، کشف شد.

اندرسون اولین بار در سن ۱۷ سالگی با حضور در فشن شوی برند مارک جیکوبز کار مدلینگ را به طور رسمی شروع کرد. بعد از آن، او در فشن شوهای برندهای معروفی همچون تام فورد و موسکینو شرکت کرد. او همچنین در کمپین تبلیغاتی برند فنتی بیوتی ریحانا، خواننده ی مشهور هم حضور داشت.

این مدل انگلیسی پیش از انتخاب شدنش برای حضور در فشن شوی ویکتوریا سکرت، ۳ بار برای این فشن شو تست داده بود. اندرسون اولین بار در سال ۲۰۱۵ در فشن شوی این برند حضور پیدا کرد و در ماه آوریل سال میلادی جاری به طور رسمی به جمع فرشته های ویکتوریا سکرت پیوست.


 

مانکن های زیبا زنان زیبا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین