کد خبر: 33999 A

خانم های پری را ببینید/عکسها

خانم های پری را ببینید/عکسها

ایران آرت: طراحان بین‌المللی در فصل جدید به لباس روزانه خانم‌ها پر و بال جدیدی را هدیه کرده‌اند که خود یک ترند جدید را نیز به ارمغان آورده است. در حالی که در گذشته استفاده از پر برای لباس های روزانه چیز کاملاً نامتعارفی بود و عمدتاً برای لباس‌های شب از آن استفاده می‌شد، امروزه طراحان از این پرهای جذاب و رمانتیک برای کلکسیون لباس های روزانه بهار و تابستان ۲۰۱۹ استفاده کرده و خلاقیت رمانتیک و عاشقانه ای را رقم زدند.

به گزارش ایران‌آرت به نقل از منودلیار، دریس ون ناتن (Dries van Noten) طراح بلژیکی٬ متخصص در ایجاد ارتباط بین فشن با استایل خیابانی و شکست مرزهای رفتاری است؛ که ترند پرها را با هوشیاری و آگاهی برای فصل جدید ارائه داده است. او یک تاپ که کاملاً با پرهای نارنجی پوشیده شده بود را با یک شلوار پارچه‌ای گشاد در رنگ آبی رویال ترکیب کرد. استفاده از این پرهای جذاب نه تنها در لباس‌ها بلکه در اکسسوری‌های کلکسیون او مانند کفش و کیف نیز به چشم می‌خورند.

J.W. اندرسون٬ این پرهای رمانتیک را در استایل هیپی در ترکیب رنگ‌های سبز و نارنجی برای برند اسپانیایی"Loewe" به کار برده و یک استایل و ظاهر مدرن را خلق کرده است. ترکیب کردن این تاپ جذاب با پیراهن میدی مشکی٬ بوت و یک کیف حصیری خیلی بزرگ٬ استایل تازه‌ای از بوهو را به ما نشان می‌دهد. برند "Loewe" در اکسسوری های خود نیز از حضور پر های رومانتیک بهره برده است.

loewe-s19-026-1

برند ایتالیایی والنتینو نیز با آگاهی کامل به فکر استفاده از پر، نه تنها در اکسسوری‌ها بلکه در لباس‌های روزانه یا استایل های خیابانی با یک شرایط جدید افتاده است. او در کلکسیون جدید خود سوئیتر هایی گشاد با آستین های پفی به همراه لوگوی والنتینو را طراحی کرده و با به کارگیری از این پر های تزئینی در سطح کامل این پلیور ها بر جذابیت و منحصر به فرد بودن آن ها افزوده است.

الساندرو میشل، مدیر خلاقیت برند گوچی که لوگوی این برند را نیز طراحی کرده است، در کلکسیون بهار خود مانند دیگر طراحان از پر بهره برده، ولی در ترکیب قدیمی و سنتی آن؛ یعنی الساندرو در این کلکسیون پیراهنی مجلسی را از پارچه هایی در رنگ های نئون (مانند صورتی٬ زرد و سبز) طراحی کرده و از پر و سنگ های پر زرق و برق برای زینت دادن به آن استفاده کرده است.

gucci-po-s19-001

حضور پرهای رمانتیک از لباس های شب به لباس های روزانه، یک ترند قابل ملاحظه و یک تغییر و تحول اساسی در صنعت مد دنیا است؛ چرا که تا الان ما این پر های زینتی جذاب را در لباس های شبی که برای مراسم و پارتی های مهم استفاده می شدند می دیدیم. ولی اکنون، در فصل جدید این پر ها برای استایل های روزانه به چشم می خورند که شاید کمی اغراق شده به نظر برسند و استایل کردن با آن ها کاری دشوار و نیاز به جسارت و شجاعت داشته باشد.

 

loewe-s19-008-1

 

مدلینگ فشن مدل آمریکایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین