کد خبر: 33736 A

ببینید:بالن آرزوهای الناز شاکردوست، شیطنت معادی، مهتاب، شراره و چند سوپراستار دیگر

ببینید:بالن آرزوهای الناز شاکردوست، شیطنت معادی، مهتاب، شراره و چند سوپراستار دیگر

ایران آرت: هنرمندان ایرانی در روزهای پایانی سال دغدغه‌های مختلفی دارند و این دغدغه‌ها را به اشتراک می‌گذارند. ساعد سهیلی از کرایه پسته برای سفره هفت‌سین تاسف خورده، شراره رخام از ترس خود برای شروع سال جدید گفته و مهتاب کرامتی هم از عادل فردوسی‌پور حمایت کرده است. در این بین الناز شاکردوست تصاویری از خود در شب چهارشنبه‌سوری را به اشتراک گذاشته و پیمان معادی هم تصاویری از شوخی و شیطنت خود در پشت صحنه فیلم "متری شیش و نیم" منتشر کرده است. لیلا بلوکات هم که خیریه مهر لیلا را دارد، از دعوت رامبد جوان از بچه‌هایش به برنامه خندوانه ابراز خوشحالی کرده است. ایران آرت تمامی این اخبار را در این گزارش به مخاطبان خود تقدیم می‌کند. 


بالن آرزوهای الناز شاکردوست

به گزارش ایران آرت، الناز شاکردوست با انتشار عکس‌هایی از بالن آرزوهایش در شب چهارشنبه‌سوری و با نوشتن کپشن "سرخی تو از من، زردی من از تو" از سال 97 خداحافظی کرد.

photo_2019-03-20_00-49-20

بی‌شک سال 97 برای الناز شاکردوست سال فوق‌العاده بود چراکه او در این سال موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر را به خانه ببرد.

photo_2019-03-20_00-49-20 (2)



دلجویی رامبد از لیلا بلوکات

رامبد جوان پس از گلایه لیلا بلوکات، به وعده‌اش عمل کرد و کودکان تحت پوشش موسسه مهر لیلا را به برنامه "خندوانه" دعوت کرد.

لیلا بلوکات با انتشار ویدئویی از خود و رامبد جوان در اینستاگرام نوشت: "الوعده وفا ....در برنامه فرمول یک گلایه داشتم که آقای رامبد جوان و اقای مهران مدیری قول دادن که بچه‌های منو دعوت کنن به برنامه هاشون،ممنونم از رامبد جوان که در ویژه برنامه نوروز که از امشب شروع شد ،هر شب تعدادی از بچه ها رو دعوت کردن سپاس از مسئولین هماهنگی تماشاچیان آقای انصاری و آقای قاسمی و ممنونم از سعیده امیر ساعی و تمام عوامل خندوانه."

5157867



شوخی و شیطنت پیمان معادی

تصاویری از شوخی و شیطنت پیمان معادی و سعید روستایی را پشت صحنه فیلم سینمایی "متری شیش و نیم" ببینید.

5157836

سعید روستایی و پیمان معادی تصاویری جالب از خود را پشت صحنه فیلم سینمایی "متری شیش و نیم" که این روزها در سینماهای کشور در حال اکران است، در اینستاگرام منتشر کردند.

5157835



ترس شراره رخام از سال 98

شراره رخام بازیگر در گفتگو با برنا گفت: ٩٧ خاطرات تلخ و شیرین زیادی را برای‌مان به یادگار گذاشت که فراموش نشدنی هستند. تلخ از لحاظ شرایط حاد اقتصادی و مشکلات متعدد مردم و در گذشت همکار گرانقدر خشایار الوند، مصیبت عظیمی بود که ٩٧ از خود به یادگار گذاشت.

شراره+رخام

بازیگر سریال مردان مریخی و زنان ونوسی ضمن تبریک سال جدید به همه مردم صبور ایران گفت: نمی‌خواهم سال جدید را براساس ٩٧ پیش بینی کنم و از کلمه اساس این جمله آنقدر می ترسم که ترجیح می‌دهم بر اساس نباشد! امیدوارم سال جدید پر از مهربانی و لبخند باشد و از این حجم عصبانیت و خشم مردم کاسته شود و ٩٨مثل معجزه جادویی باشد، برای شاد بودن انرژی مثبت را جذب کنیم تا لحظاتی پر از شادی و سلامتی و رفاهی همگانی برای مردم کشورم رقم بخورد.


حمایت مهتاب کرامتی از عادل

مهتاب کرامتی تاکید کرد که در مقابل سوءمدیریتی که در کمین همه هست، نباید سکوت کرد.

مهتاب کرامتی هم به جمع حامیان عادل فردوسی‌پور پیوست و در واکنش به حذف این مجری و تهیه‌کننده از برنامه "نود" نوشت: "امروز روز سکوت در برابر سوءمدیریتی که هر لحظه در کمین تک تک ما بوده و هست، نیست. شاید عادل فردوسی پور و نود کنار گذاشته شوند اما این آخرین بار نخواهد بود.. هنوز زمان هست... گاهی نتیجه در دقیقه نود عوض می‌شود و این بار نباید ما تماشاچی باشیم، کنار هم بایستیم و بخواهیم که نتیجه عوض شود."

5157307




ظاهرم شبیه پیاز شده!

رضا شفیعی جم که با گریم در برنامه "فرمول یک" حضور پیدا کرده بود، ظاهر خود را به یک پیاز تشبیه کرد.

5157785

این بازیگر که سه شنبه ۲۸ اسفند مهمان علی ضیا در برنامه نوروزی "فرمول یک" بود. او که با گریم یکی از کارهای در دست تولیدش در این برنامه حاضر شده بود، درباره ظاهر خود گفت: "بدآموزی نداشته باشم، من سرکار هستم، موهایم را این شکلی کرده‌اند و شبیه پیازهایی شده‌ام که دو ماه مانده‌اند و جوانه زده‌اند."


تاسف، درد، افسوس، غم

ساعد سهیلی از کرایه پسته برای سفره هفت‌سین تاسف خورد و آن را درد، غم و افسوس توصیف کرد.

این بازیگر با انتشار عکسی به کرایه پسته برای سفره هفت‌سین واکنش نشان داد و نوشت: "تاسف، درد، افسوس، غم."

5157111

عادل فردوسی پور مهتاب کرامتی الناز شاکردوست پیمان معادی رامبد جوان لیلا بلوکات شراره رخام بالن آرزوها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین