کد خبر: 33726 A

استعفای رئیس یک دفتر فیلمسازی در پی رسوایی‌ اخلاقی

استعفای رئیس یک دفتر فیلمسازی در پی رسوایی‌ اخلاقی

کوین سوجیهارا به دلیل رسوایی‌هایی که در چند وقت اخیر از او اشکار شده بود از سِمَت خود استعغا داد.

ایران آرت: کوین سوجیهارا در پی رسوایی‌های اخلاقی اخیر از پست خود به عنوان ریاست هیئت مدیره کمپانی برادران وارنر استعفا داد.

ماجرای رسوایی او از این قرار است که او با بازیگر انگلیسی به نام شارلوت کرک روابط غیر اخلاقی داشته است که با استفاده از نفوذش به او وعده بازی در محصولات کمپانی برادران وارنر داده است، اما در نهایت پیامک‌هایی که بین آن‌ها رد و بدل شده است، پنهان نماند و به رسوایی سوجیهارا منجر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سوجیهارا بعد از این رسوایی چندین بار از اشتباهاتش عذر خواهی کرده بود و در جدیدترین صحبت هایش در مورد استعفا می‌گوید: ادامه کار من در کمپانی برادران وانر موانعی را برسر راه این شرکت به وجود خواهد آورد و موفقیت آن را تحت تاثیر قرار خواهد داد و استعفا بهترین گزینه است.

جان استنکی، رئیس بخش وارنر مدیا شرکت برادران وارنر نیز گفت: استعفای کوین به سود تمام کارمندان و همکاران در این کمپانی است چرا که او به خوبی میداند که اشتباهاتش رو آینده وارنر و موفقیت‌های آینده ما تاثیر خواهد گذاشت، اما در هر حال او در موفقیت‌های بزرگی که کمپانی در ۲۵ سال اخیر به دست آورده است سهم مهمی داشته است و به همین خاطر از زحمات او تشکر می‌کنیم.

 

هالیوود برادران وارنر آزار جنسی کوین سوجیهارا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین