کد خبر: 33309 A

رژه مدل‌های رنگین‌پوست / عکس‌ها

رژه مدل‌های رنگین‌پوست / عکس‌ها

تامی هیلفیگر با زندیا کلمن "Zendaya" بازیگر و خواننده ۲۲ ساله آمریکایی همکاری کرد.

ایران آرت: از آنجایی که تامی هیلفیگر معمولا هر چند وقت یکبار با یک سلبریتی همکاری می‌کند و مجموعه های جدیدش را با ترکیب نام آن‌ها ارائه می دهد، در مجموعه پاییز و زمستان ۲۰۱۹/۲۰ هم که همین چند روز پیش در هفته مد پاریس روی صحنه رفت با زندیا کلمن "Zendaya" بازیگر و خواننده ۲۲ ساله آمریکایی همکاری کرد. به گزارش منودلیار، زندیا گفت از اینکه که تامی این فرصت و آزادی را برای نشان دادن خلاقیتش به او داده، بسیار خوشحال است و باورش نمی‌شود که همچین فرصتی نصیب او شده باشد.

زندیا در طراحی این مجموعه مانند همه برندهای دیگر از استایل خانم های دهه ۷۰ و اوایل ۸۰ میلادی الهام گرفته بود البته از زاویه دید مخصوص به خودش.

چکمه های بلند چرم، لباس های مخصوص مهمانی، دامن و حتی شلوار های گشاد و فاق بلند همگی یادآور ترند دیسکویی دهه ۷۰ میلادی بودند.

استفاده از پارچه های چرم زرشکی قهوه ای و پارچه های براق و رنگی هلوگرامی از بارز ترین جنس (متریال) های استفاده شده در این مجموعه بود. برعکس همیشه در این فشن شوی برند تامی هیلفیگر به غیر از یک سری جزییات و حواشی این کت واک خود مجموعه لباس های این فصل به نظر من اصلا جذاب و چشمگیر نبودند.

منتقد مجله منودلیار در ادامه نوشته است: این سری از طراحی های تامی هیلفیگر به جای القای حس راحتی، رنگ و بوی اجبار داشتند؛ انگار که لباس های راحت و روزانه تامی به زور رسمی شده بودند. البته این نظر من است، منی که طرفدار برند تامی با آن ترکیب رنگ معروف آبی، قرمز و سفیدش هستم و همیشه لباس های کژوال و در عین حال شیک این برند را می پسندیدم. لباس های تامی هیلفیگر معمولا در عین راحت بودن اصالت خاصی درونش دارد که من در این مجموعه بیشتر در هم ریختگی می دیدم. یک نکته جالب استفاده از همان ترکیب رنگ معروف تامی هیلفیگر در طراحی صحنه فشن شوی این برند بود. کفپوش صحنه ای که مدل ها بر روی آن راه می رفتند با این نشانه تامی طراحی شده بود که بیانگر حس اطمینان از راه رفتن با تامی هیلفیگر بود.

از دیگر جذابیت های این فشن شو استفاده از مدل های پلاس سایز در کنار مدل های لاغر بود و همین ترکیب خودش بهترین ترفند برای مبارزه با سایز های لاغر خیلی لاغر در دنیای مد و فشن است. تامی و زندیا با استفاده از کنار هم قرار دادن ملیت های مختلف با رنگ پوست های مختلف زمانی که اولین مدل های آفریقایی و خواننده جامائیکایی را روی صحنه آوردند، به خوبی توانستند این کت واک را حاوی پیام صلح و دوری از تبعیض نژادی کنند که بسیار هم حرکت زیبا و دوست داشتنی بود.

تامی هیلفیگر زندیا کلمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین