کد خبر: 33097 A

شکایت آقای بازیگر از سوپراستار زن/عکس ها

شکایت آقای بازیگر از سوپراستار زن/عکس ها

ایران آرت : ماجراهای کتک کاری دو سوپراستار سینمای دنیا تمامی ندارد. 

این بار نوبت جانی دپ است. او از همسر سابقش به دلیل افترا شکایت قضایی کرد. او در شکایت خود ادعا کرده که اتهام ضرب و شتم امبر هرد بخشی از یک "فریب برنامه ریزی شده" بود.

رسانه ها خبر داده اند شکایت جانی دپ از آمبر هرد به دلیل چاپ مقاله‌ای است که امبر در "واشینگتن پست" در ماه دسامبر نوشت

جانی دپ و امبر هرد

.البته آمبر در این مقاله نامی از دپ به میان نیاورده اما وکیل جانی دپ می‌گوید:"مقاله بستگی به فرضیه اصلی دارد که خانم هرد قربانی خشونت خانگی بوده و آقای دپ خشونت خانگی علیه هرد انجام داده است."

تیم حقوقی جانی دپ اصرار دارند که اتهامات امبر هرد علیه جانی دپ پس از جدایی در سال ۲۰۱۶ یک فریب برنامه ریزی شده برای تبلیغ مثبت به نفع خود بود.

این در حالی ست که ایران آرت مرداد ماه خبری برای تان منتشر کرد که دپ مدعی شده بود آمبر او را کتک می زد. 

رسانه‌های آمریکایی فاش کردند که جانی دپ از امبر هرد (همسر سابقش) به یک دلیل عجیب شکایت کرده است. جانی دپ مدعی شده که امبر هرد بارها او را کتک زده است!

به گزارش ایران آرت، این دو ستاره سال 2016 از هم جدا شدند و دلیلش هم آزار جسمی هرد توسط جانی دپ عنوان شده بود ولی حالا مشخص شده که دپ هم چنین شکایتی از هرد دارد.

جانی دپ گفته یکی از موارد کتک کاری در 21 آوریل 2016 در شب تولد امبر هرد اتفاق افتاده که گویا امبر هرد مست بوده و به شوهرش که دیر کرده بود، توهین کرده و دو بار با مشت به صورت او زده است.

امبر هرد

روایت هرد در مورد این حادثه فرق می‌کند. او می‌گوید: در آن روز جانی دپ مست بود و پس از رفتن مهمانان موهای من را گرفت و بر سرم داد کشید و من را تهدید کرد.

در سال 2016 مدارک و تصاویری که امبر هرد برای رسیدگی به دادگاه ارائه داد حاکی از آن بود که هرد در طول مدت ۱۵ ماه بعد از ازدواج‌شان بارها مورد آزار جسمی قرار گرفته است.

امبر هرد که رفتاری جالب توجه پول حاصل از حق طلاقش را به خیریه اهداء کرد در سال های اخیر به دلیل قیافه خاصش مورد توجه جهانی قرار گرفته و بارها به عنوان زیباترین زنان هالیوود مطرح شده است. دپ نیز تا سال ها پولساز ترین هنرپیشه هالیوود شناخته می شد. 

 

جانی دپ و امبر

 

 

جانی دپ امبر هرد سلبریتی زنان هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین