کد خبر: 33049 A

بازگشت زنان کابوی به خیابانها/عکسها

ایران آرت : در سال ۲۰۱۸ بوت‌های کابوی بسیار محبوب بودند و تقریباً در تمام استایل‌ها دیده می شدند. سبک کابوی در سال ۲۰۱۹ هم در میان ترندهای محبوب دیده می‌شود و نه تنها از اهمیت آن کاسته نشده، که بخش های مهم تر و بیشتری از استایل خیابانی را تحت تأثیر خود قرار داده است. سبک کابوی یکی از سبک های قدیمی و راحت است که بیشترین نمود آن در ریشه ها و آویزهایی است که متعلق به این سبک هستند و لباس کابوی های آمریکایی را برای ما تداعی می‌کنند. 

به گزارش ایران آرت، مجله منودلیار در اینباره نوشته است: اگر طرفدار این سبک هستی می توانی از انواع لباس ها با این ریشه ها استفاده کنی. به عنوان مثال کت ها و ژاکت های شتری به همراه این ریشه ها و آویزها که در پشت یا میانه پهلوها آویزان شده اند؛ کیف دستی که روی سطح آن ریشه ها و آویزهای کابوی قرار گرفته است و شلواری که کناره پاچه های آن با ریشه های کابوی تزئین شده است؛ انتخاب های دوست داشتنی برای استفاده از این ترند هستند.

New_York_Fashion_Week_Spring_Summer_15-NYFW-Street_Style-Olivia_palermo-Fringed_Skirt-2-e1410645475539

اگر قصد استفاده از سبک کابوی در استایل روزانه را داری سعی کن تنها یکی از بخش های لباست را به این سبک اختصاص دهی تا ظاهر تو شلوغ و به هم ریخته به نظر نرسد. یکی دیگر از اشکالات استفاده زیاد از لباس های سبک کابوی و اساساً هر سبک دیگری که از گذشته به دوران ما آمده این است که انتخاب و استفاده زیاد از لباس هایی با یک ویژگی مشخص، تو را از مد افتاده، قدیمی و نامتناسب نشان می دهد. اگر سر تا پا لباس های کابوی بپوشی؛ کت کابوی و شلوار پاچه گشاد ریشه دار بپوشی و یک بوت کابوی به پا کنی؛ انگار که همین حالا و همین لحظه از غرب وحشی آمده ای و به سال ۲۰۱۹ متعلق نیستی! 

بنابراین بهترین کار این است که سادگی و تعادل را رعایت کنی. اگر قصد داری از یک کت کابویی با ریشه و آویز کنی، برای قسمت پایین تنه یک شلوار جین ساده و جذب انتخاب کن. اگر شلوار تو کمر بلند و پاچه گشاد و ریشه دار است، برای بالا تنه به دنبال سادگی باش و از یک بلوز ساده سفید یا یک ژاکت تک رنگ شیک استفاده کن. اجازه بده هر بخش از استایل تو به تنهایی خودی نشان دهد و جلوه کند.

076be51999c21038b46eb0760e323cbf

کلید اصلی خوش لباس بودن در پیروی از ترندها، رعایت تعادل است! هر چیز شیرین، خوشمزه است اما زیاده روی در خوردن آن دل را می زند! بنابراین برای اینکه استایل تو زیبا و جلوه گر به نظر برسد، متعادل باش و در استفاده از هیچ ترندی زیاده روی نکن. ترکیب بوت کابویی با دامن میدی ساده را فراموش نکن! این یکی از زیباترین انتخاب ها برای استفاده از سبک کابوی در استایل روزانه است.
woman-wearing-a-suede-jacket-with-fringe

 

سلبریتی استایل خیابانی زنان زیبا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین