کد خبر: 19892 A

سلفی دختر بازیگر در توالت!

ایران‌آرت: برای همه ما اتفاق افتاده که گاهی خرابکاری کنیم یا به قول معروف سوتی دهیم. به عنوان مثال برای فردی دست تکان داده ایم، در صورتی که او با ما کاری نداشته یا این که لباس مان را برعکس پوشیده ایم و با نگاه های متعجب اطرافیان تازه به خود آمدیم.

اگر چه این سوتی ها برای خود ما آزاردهنده است اما برای دیگران بسیار سرگرم کننده است به طوری که تا مدت ها از یاد آوری آن خنده بر لب هایشان می نشیند. این اتفاق ها حتی برای ستارگان هالیوود هم رخ می دهد. گاهی خرابکاری آنها به قدری بوده که دوست دارند به گذشته باز گردند و آن صحنه را از زندگی شان حذف کنند. 

سایت برترین ها، مجموعه ای از این سوتی ها را در گزارشی منتشر کرده است. اینجا مورد مربوط به پاریس هیلتون بازیگر را بخوانید:

 

سوتی‌های جالب ستاره‌های هالیوود
سلفی بازها می دانند که برای گرفتن یک سلفی خوب، کجا را انتخاب کنند اما گویا پاریس هیلتون در این کار تخصصی ندارد. او در سال 2014، یک سلفی از خودش منتشر کرد که عکس العمل های منفی زیادی را به همراه داشت. اگر چه سلفی او به تنهای زیبا بود اما اگر به جزییات او دقت می کردید، دستمال کاغذی را می دیدید که ثابت می کرد این ستاره هالیوودی در دستشویی از خودش عکس گرفته است. به نظر شما دستشویی هر چقدر هم که تمییز و زیبا باشد، آیا مکان مناسبی برای سلفی گرفتن می تواند باشد؟! 

 

iranart

 

سلفی پاریس هیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین