کد خبر: 19891 A

خانم بازیگر شلوارش را خیس کرد!

ایران‌آرت: برای همه ما اتفاق افتاده که گاهی خرابکاری کنیم یا به قول معروف سوتی دهیم. به عنوان مثال برای فردی دست تکان داده ایم، در صورتی که او با ما کاری نداشته یا این که لباس مان را برعکس پوشیده ایم و با نگاه های متعجب اطرافیان تازه به خود آمدیم.

اگر چه این سوتی ها برای خود ما آزاردهنده است اما برای دیگران بسیار سرگرم کننده است به طوری که تا مدت ها از یاد آوری آن خنده بر لب هایشان می نشیند. این اتفاق ها حتی برای ستارگان هالیوود هم رخ می دهد. گاهی خرابکاری آنها به قدری بوده که دوست دارند به گذشته باز گردند و آن صحنه را از زندگی شان حذف کنند. 

سایت برترین ها، مجموعه ای از این سوتی ها را در گزارشی منتشر کرده است. اینجا مورد مربوط به فرگی، بازیگر و خواننده را بخوانید:

سوتی‌های جالب ستاره‌های هالیوود
یکی از بدترین اتفاق ها سر ستاره ای با نام فرگی افتاد. او در کنسرتی که در سال 2005 داشت، نتوانست خودش را کنترل کند و روی صحنه شلوارش را خیس کرد. این ستاره در دفاع از خودش می گوید: «آن روز ما ساعات زیادی را در راه بودیم، ترافیک هم زیاد بود، از این رو دیر به کنسرت رسیدیم و من مجبور بودم که سر ساعت روی سن ظاهر شوم. زمانی که وارد صحنه شدم، استرس و فشار زیادی به من وارد شد به طوری که نتوانستم خودم را کنترل کنم و شلوارم را خیس کردم. این یکی از بدترین اتفاقات زندگی من بود که مطمئنا هیچ زمانی دیگری پیش نخواهد آمد.»

 

 

iranart

 

فرگی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین