کد خبر: 8187 A

نوبت حمید صفت که رسید مسئول سالن برق را قطع کرد!/ ادامه ممانعت از حضور خواننده رپ در اجرای نمایش لامبورگینی

نوبت حمید صفت که رسید مسئول سالن برق را قطع کرد!/ ادامه ممانعت از حضور خواننده رپ در اجرای نمایش لامبورگینی

به محض حضور حمید صفت روی صحنه برق سالن از سوی مسئول سالن قطع شد.

ایران‌آرت: اجرای شب گذشته نمایش لامبورگینی به نویسندگی و کارگردانی سیامک صفری به دلیل قطع برق سالن دچار اختلال شد. اخلالی که به نظر می‌رسد به دلیل حضور حمیت صفت (خواننده-بازیگر) این نمایش باشد.

حضور حمید صفت خواننده رپ، در این نمایش چندی پیش حاشیه‌ساز شده بود؛ حاشیه‌هایی که به نظر می‌رسید ناشی از اعمال نظر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر حضور یک خواننده رپ در تئاتر است. اتفاقی که پیش از آن برای حضور یک خواننده در نمایش «تهران، هملت، 2017» به کارگردانی کیومرث مرادی هم پیش آمده بود هرچند که منجر به عدم حضور این خواننده در طول اجرا نشد.

پس از فراز و نشیب‌های پیرامون این مساله که اعتراض تعدادی از هنرمندان تئاتر مبنی بر اینکه دفتر موسیقی نباید در این زمینه دخالت کند را در پی داشت، پای علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ماجرا باز شد. مرادخانی در گفتگویی از لزوم تعامل دوجانبه بین موسیقی و تئاتر در چنین مواردی سخن گفت که ایجاد واحدی مشترک را برای صدور مجوز در این زمینه ضروری می‌کند.

با این همه نمایش «لامبورگینی» از 22 تیر اجرای خود را در سالن شماره دو شهرزاد آغاز کرد و علاوه بر سیامک صفری و اشکان خطیبی، حمید صفت نیز به عنوان خواننده-بازیگر پس از دریافت مجوزهای لازم در این اثر نمایشی حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در سومین اجرای این نمایش؛ به محض حضور حیمد صفت روی صحنه؛ برق سالن از سوی مسئول سالن قطع شد. گرچه تماشاگران با روشن کردن نور تلفن‌های همراه خود خواستار ادامه اجرا شدند و از این لحظه به بعد حمید صفت در روشنایی نور تلفن‌های همراه اجرای خود را در نمایش به پایان برد.

لازم به ذکر است که قطعی برق شب گذشته؛ فقط مربوط به سالن شماره دوی مجموعه تئاتر شهرزاد و برای اجرای نمایش «لامبورگینی» بوده است.

در زیر تصاویر مربوط به مجوز مکتوب این گروه تئاتری و اجرای گروه درحالی‌که چراغ‌های سالن قطع شده است را می‌توانید تماشا کنید. فیلم مربوط به اجرای حمید صفت را نیز می‌توانید در همین خبر تماشا کنید.

از قرار معلوم گروه نمایشی لامبورگینی قرار است به اجرای خود در تماشاخانه شهرزاد به دلیل اتفاق شب گذشته پایان داده و اجراهای خود را در سالن دیگری روی صحنه ببرند.

38

33

34

36

 

نمایش لامبورگینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین