کد خبر: 70720 A

رضا کیانیان| نمایش پدر

رضا کیانیان نیم میلیارد فروخت/ پرفروش‌ترین تئاتر روی صحنه کدام است؟

رضا کیانیان نیم میلیارد فروخت/ پرفروش‌ترین تئاتر روی صحنه کدام است؟

زهرا سلیمانی - آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر تا پایان روز جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ اعلام شد.

ایران آرت: نمایش «پدر» به کارگردانی آروند دشت‌آرای که از روز ۱۷ مهر در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده با مجموع ۵ اجرا و میزبانی از ۲ هزار و ۸۷۴ مخاطب (با احتساب بلیت تمام‌بها، نیم‌بها، تخفیف‌دار و مهمان) ۴۳۱ میلیون و ۲۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «ملاقات بانوی سالخورده» به کارگردانی میترا علوی‌طلب نیز که اجرای خود را از ۱۹ مهر در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده است، با مجموع ۳ اجرا و جلب ۳۵۳ تماشاگر، توانست به فروش معادل ۲۶ میلیون و ۱۶ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «تله‌وزیون» به کارگردانی الهه پورجمشید نیز که اجرای خود را از روز ۲۱ مهر در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرد، با ۱ اجرا توانست ۹۲ تماشاگر را به سالن جلب کند و به فروشی معادل ۷ میلیون و ۸۷۲ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «حقایقی درباره سگها و گربه‌ها» به کارگردانی محمدهادی عطایی از روز پنجشنبه ۲۰ مهر در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان به صحنه رفت و با مجموع ۲ اجرا، توانست ۱۰۸ تماشاگر را به سالن بکشاند و به فروشی معادل ۷ میلیون و ۸۵۴ هزار تومان به اجرای خود ادامه دهد.

همچنین نمایش «آوینیون» به کارگردانی حسن معینی که از روز جمعه ۳ شهریور در تالار سایه با ظرفیت ۷۲ نفر و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان اجرای خود را آغاز کرده بود،‌ با مجموع ۳۷ اجرا، توانست ۲ هزار و ۲۳۷ تماشاگر جلب کند و با فروشی معادل ۱۹۰ میلیون و ۴۷۶ هزار تومان به اجرای خود پایان دهد.

نمایش «تفنگ‌های کارار» نیز که از روز ۲۶ شهریور در کارگاه نمایش با ظرفیت صندلی ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان روی صحنه رفته بود، تا روز جمعه ۲۱ مهر با ۲۳ اجرا و جذب ۵۶۱ تماشاگر توانست به فروش ۲۸ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان دست پیدا کند و به اجرای خود پایان دهد.

تئاتر تئاتر شهر رضا کیانیان نمایش پدر ملاقات بانوی سالخورده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین