کد خبر: 6669 A

کوین اسپیسی و جوایز تونی / تئاتر برادوی برگزیدگانش را شناخت

کوین اسپیسی و جوایز تونی / تئاتر برادوی برگزیدگانش را شناخت

مراسم پایانی هفتاد و یکمین دوره جوایز «تونی»، مهمترین جوایز دنیای تئاتر با معرفی برندگان در نیویورک برگزار شد.

ایران‌آرت: مراسم پایانی هفتاد و یکمین دوره جوایز «تونی»، مهمترین جوایز دنیای تئاتر با معرفی برندگان در نیویورک برگزار شد.

 

در این مراسم که اجرای آن بر عهده «کوین اسپیسی» بازیگر سرشناس سینما و تئاتر آمریکا بود، جایزه بهترین نمایش درام به «اسلو» به کارگردانی «جی‌.تی راجر» رسید و جایزه تونی بهترین نمایش موزیکال نیز به نمایش «ایوان هانسن عزیز» اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، نمایش‌های«آگوست ویلسون جیتنی» و «سلام دالی!» به ترتیب جوایز بهترین بازسازی یک نمایش درام و بهترین بازسازی یک نمایش موزیکال را دریافت کردند و در بخش بهترین کارگردانی درام «ربکا تایچمن» برای «بی‌شرم» موفق به کسب جایزه شد.

جایزه بهترین کارگردانی نمایش موزیکال نیز به «کریستوفر اشلی» برای «از دور بیا» رسید.

«کوین اسپیسی» مجری مراسم اعطای جوایز تونی 2017

اما جایزه بهترین بازیگر زن درام به «لاری متکالف» برای «خانه عروسک، قسمت دوم» اختصاص یافت و «بتی میدلر» نیز برای نمایش «سلام دالی!» این جایزه را بخش موزیکال از آن خود کرد.

«کوین کلاین» برای بازی در نمایش «خنده حاضر» و «بن پلات» برای «ایوان هانسن عزیز» به ترتیب جایزه بهترین بازیگر مرد نمایش درام و موزیکال هفتادویکمین دوره جوایز تئاتر تونی را به دریافت کردند.

همچنین جایزه بهترین ترانه اورجینال جوایز تونی 2017 به نمایش «ایوان هانسن عزیز» اختصاص یافت و جایزه ویژه «تونی» نیز نصیب «گارد فرای» و «پیت مالکین» صدابرداران نمایش «آشنایی» شد و جایزه یک عمر دستاورد هنری در عرصه تئاتر به «جیمز ارل جونز» تعلق گرفت

طبق اعلام پپیشین جایزه «تونی» تئاتر بومی به مرکز تئاتر دالاس تگزاس اعطا شد و جایزه «ایزابل استیونسون» به «بایورک لی» رسید و جوایز افتخاری درخشش در عرصه تئاتر نیز به «نینا لانان» و «آلن واسر» اهدا شدند.

جوایز «تونی» در دنیای تئاتر، همپای «اسکار» در سینما، «گرمی» در موسیقی و «امی» در عرصه تلویزیون است. همتایان انگلیسی و فرانسوی این مجموعه جوایز هم «اولیویر» و «مولیر» هستند.

برندگان جوایز بهترین موسیقی تئاتر

 

برنده جایزه بهترین بازیگر زن نمایش درام
برنده جایزه بهترین بازیگر مرد نمایش درام

 

کوین اسپیسی جایزه تونی اسکار تئاتر کریستوفر اشلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین