کد خبر: 6329 A

دومینوی بازی خوانندگان پاپ در تئاتر به رضا صادقی رسید

دومینوی بازی خوانندگان پاپ در تئاتر به رضا صادقی رسید

چندسال پیش بود که بازی رضا صادقی در فیلم «بی‌خداحافظی» که اولین تجربه بازیگری رضا صادقی محسوب می‌شد با آرای منفی بسیاری روبرو شد. او این بار در اقدامی متفاوت روی صحنه تئاتر خواهد رفت.

ایران‌آرت: چندسال پیش بود که بازی رضا صادقی در فیلم «بی‌خداحافظی» که اولین تجربه بازیگری رضا صادقی محسوب می‌شد با آرای منفی بسیاری روبرو شد. بازی صادقی در ان فیلم با توجه به اینکه شخصیت خودش را ایفا می‌کرد ترازوی خوبی برای سنجش هنر بازیگری وی محسوب نمی‌شد اما بازی در تئاتر می‌تواند برای صادقی اتفاقی نو والبته بسیار سخت باشد.

 
رضا صادقی این بار  در اقدامی متفاوت روی صحنه تئاتر خواهد رفت. این نخستین بار است که خواننده پاپ کشورمان روی صحنه تئاتر می‌رود.
آن‌طور که افکارنیوز خبر داده، کوروش زارعی نویسنده و کارگردان تئاتر این روزها مراحل آماده‌سازی تازه‌ترین اثر نمایشی خود را پشت سر می‌گذارد. وی قصد دارد در سال جاری اثری موسیقایی - نمایشی را با حضور رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ و بر اساس قصه ای بومی از جنوب ایران به صحنه ببرد.
زارعی نویسنده و کارگردان تئاتر بوده و البته در کنار این فعالیت بازی در آثار متفاوت را نیز تجربه کرده است. از جمله مهم‌ترین نقش‌های زارعی در کارنامه کاری‌اش را می‌توان بازی در نقش "لابی" برادر حضرت یوسف(ع) در سریال یوسف پیامبر دانست. 
زارعی درباره ادامه فعالیت نمایشی خود در روزهایی که مدیریت هنرهای نمایشی حوزه هنری را نیز برعهده دارد گفت: با وجود اینکه حجم کار مدیریت در مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری زیاد است اما تلاش می‌کنم به کارگردانی و بازی در تئاتر ادامه دهم. سال گذشته در یک نمایش بازی داشتم و نمایشی آیینی را هم در بندرعباس به صحنه بردیم و امسال هم قصد دارم اثری را در مقام کارگردان به صحنه ببرم.
وی درخصوص چگونگی تولید این اثر افزود: سال گذشته با رضا صادقی خواننده مطرح موسیقی پاپ تصمیمگرفتیم که اثری موسیقایی‌-‌نمایشی را با موضوع محرم و صفر و بر اساس موسیقی آیینی جنوب ایران تولید و اجرا کنیم.
خواننده معروف بازیگر تئاتر شد

این کارگردان تئاتر ادامه داد: قصه این اثر هم بر اساس یکی از قصه‌های بومی جنوب با عنوان "قصه سبزه پری" است. در تلاش هستم تا سال جاری بتوانیم به همراه رضا صادقی این اثر را اجرا کنیم.

باید دید رضا صادقی که به تازگی آلبوم موفق "یعنی درد" را منتشر کرده و تیرماه دوره جدید کنسرت‌هایش را آغاز می‌کند، با چالش تازه ایفای نقش روی صحنه تئاتر چگونه روبرو می‌شود.
فیلم بی‌خداحافظی که اولین تجربه بازیگری رضا صادقی محسوب می‌شد در زمان خود با نظرات مثبت و منفی بسیاری روبرو شد. بازی صادقی در ان فیلم با توجه به اینکه شخصیت خودش را ایفا می‌کرد ترازوی خوبی برای سنجش هنر بازیگری وی محسوب نمی‌شد اما بازی در تئاتر می‌تواند برای صادقی اتفاقی نو والبته بسیار سخت باشد.

 

رضا صادقی کوروش زارعی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین