کد خبر: 6103 A

کربلایی زاده: ۲۰ سال قبل پیامم را به کائنات فرستادم!

کربلایی زاده: ۲۰ سال قبل  پیامم را به کائنات فرستادم!

کربلایی زاده گفت: از سال ۸۵ تاکنون من پله پله بالا آمدم و کم کم نقش های پررنگ تری گرفتم تا اینکه در حال حاضر در نمایش «صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی» که این روزها در تالار حافظ روی صحنه است نقش آرتورو را ایفا می کنم.

ایران آرت: بازیگر نمایش «صعود مقاومت‌پذیر آرتورو اویی» با اشاره به ویژگی‌های نقشی که در این نمایش ایفا می کند، عنوان کرد ۲۰ سال قبل پیام بازی در این نقش را برای کائنات فرستاده است. امیر کربلایی‌زاده بازیگر و کمدین تئاتر و تلویزیون که این روزها نمایش «صعود مقاوت‌پذیر آرتورو اویی» با بازی وی اجرا می شود درباره همکاری اش با امیر دژاکام به مهر گفت: همکاری من با امیر دژاکام از سال ۸۵  شکل گرفت. قبل از آن من در جشنواره های مختلف تئاتری به عنوان بازیگر حضور داشتم و آقای دژاکام هم داور این جشنواره ها بود و کار من را می دید. سال ۸۵ که من در جشنواره تئاتر رضوی حضور داشتم وی از من برای بازی در نمایش «رویای خلیج فارس» دعوت کرد که در آن نمایش نقش کوچکی برعهده داشتم.

وی ادامه داد: از سال ۸۵ تاکنون من پله پله بالا آمدم و کم کم نقش های پررنگ تری گرفتم تا اینکه در حال حاضر در نمایش «صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی» که این روزها در تالار حافظ روی صحنه است نقش آرتورو را ایفا می کنم. حضور در این نقش برای من بسیار جالب است چون ۲۰ سال قبل که این نمایش به کارگردانی مجید جعفری و بازی هنرمندانی چون رضا رویگری و اکبر زنجانپور در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه می رفت من پشت پروژکتور نور فالو را به بازیگران می دادم و همیشه دوست داشتم روزی بتوانم نقش آرتورو اویی را ایفا کنم.

وی متذکر شد: زمانی که آقای دژاکام بازی در این نقش را به من پیشنهاد داد با وجودی‌که گرفتار بودم اما بدون تردید پذیرفتم و به یاد این موضوع افتادم که ۲۰ سال قبل من پیامم را به کائنات فرستاده بودم و جالب اینکه در طول این سال ها این نمایش دیگر اجرا نشده بود و بعد از ۲۰ سال من آرتورو اویی شدم.

 

امیر دژاکام امیر کربلایی زاده صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین