کد خبر: 6006 A

گروه تـﺋاتر «مهر»، نمایشنامه دیگری از "فاطمه مکاری" را به روی صحنه می برد

گزارش قتل یک سوپراستار در نمایش «آوانگارد»

گزارش قتل یک سوپراستار در نمایش «آوانگارد»

"سامان صادقی" و "آصف بادام" نمایش «آوانگارد» را از ششم خرداد در ساری به روی صحنه می برند.

ایران آرت: گروه تـﺋاتر «مهر» نمایش «آوانگارد» را از ششم خرداد در آمفی تـﺋاتر "سلمان هراتی" اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به روی صحنه می برد.

 این نمایش که به نویسندگی "فاطمه مکاری" و کارگردانی مشترک "سامان صادقی" و "آصف بادام" اجرا خواهد شد؛ تا 13 خرداد هر شب ساعت 21 در ساری به روی صحنه خواهد بود.

نمایش «آوانگارد»

نمایشنامه «آوانگارد» نوشته "فاطمه مکاری" که با نقش آفرینی "ندا حبیبی، سینا قاسمی و سامان صادقی" به اجرا درمی آید؛ بخشی از زندگی پر مخاطره یک سوپراستار سینما را روایت می کند؛ که تحت الشعاع قتلی ناخواسته از سوی او قرار گرفته است...

گروه تـﺋاتر مهر ساری به سرپرستی "صاحب آهنگر" از گروه های نمایشی باسابقه استان مازندران محسوب می شود که علاوه بر احراز عناوین پرشمار در جشنواره های تـﺋاتر استانی، از سال 1388 شش بار جواز حضور در جشنواره بین المللی تـﺋاتر فجر را دریافت کرده است. تـﺋاتر مهر در این حضور شش ساله،  پنج نمایش "آوازی که خدا زمزمه میکند، خیال بی خیال، مراقب گربه باش، تولدت مبارک سامی و کات" به نویسندگی  فاطمه مکاری را به روی صحنه برده است؛ که از رهآوردهای آن می توان به کسب عناوینی چون: کاندیدای بهترین نمایشنامه برای "خیال بی خیال" ، بهترین بازیگر مرد برای "تولدت مبارک سامی" و چند عنوان دیگرکاندیدای بهترین بازیگر زن و مرد اشاره داشت.

نمایش «آوانگارد»

 

گروه تـﺋاتر مهر سامان صادقی آصف بادام فاطمه مکاری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین