کد خبر: 5061 A

ماجرای احمد و سارا در مدارس تهران

ماجرای احمد و سارا در مدارس تهران

«ماجرای احمد و سارا» به نویسندگی و کارگردانی رضا بهرامی به‌زودی در مدارس و مراکز فرهنگی‌هنری شهر تهران به نمایش گذاشته می‌شود.

ایران‌آرت: «ماجرای احمد و سارا» به نویسندگی و کارگردانی رضا بهرامی به‌زودی در مدارس و مراکز فرهنگی‌هنری شهر تهران به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایران‌آرت به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش بر اساس کتابی با همین نام اثر فرشته طائرپور است که اولین بار در سال ۱۳۶۴ از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان منتشر شده است.

بر این اساس، دانش‌آموزان مقطع ابتدایی می‌توانند به تماشای داستانی بنشیند که در یک خانواده، نوزادی جدید به دنیا می‌آید و با تولد نوزاد کوچولو برادرش احساس می‌کند کسی دیگر او را دوست ندارد و نسبت به خواهر تازه به دنیا آمده‌اش حسادت می‌کند و...

طراح این اثر رضا بهرامی است و محسن علیمحمدی، نیلوفر سیاری و مرتضی برزگرزادگان در آن ایفای نقش می‌کنند.

بر همین اساس، علی بیک‌محمدی به عنوان شاعر، رضا بهرامی و آناهیتا مطلق به عنوان نوازنده و بهناز وحیدیگانه به عنوان منشی صحنه، این نمایش را همراهی می‌کنند.

دستیار کارگردان این نمایش مرتضی برزگرزادگان است و طراحی و ساخت عروسک را آزاده محمدی و ساخت دکور را مهرداد باقری بر عهده داشته‌اند.

این اثر در قالب طرح «کتاب، تئاتر» به سفارش اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته شده است.

گفتنی است «کتاب، تئاتر» عنوان طرحی است که در آن آثار اقتباسی از کتاب‌های منتشر شده از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تولید می‌شود.

 

 

نمایش ماجرای احمد و سارا رضا بهرامی نیلوفر سیاری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین