کد خبر: 4325 A

... و اکنون؛ بعد از گذشت 30 سال

انجمن هنرهای نمایشی مازندران خانه دار می شود

انجمن هنرهای نمایشی مازندران خانه دار می شود

«میثم زندی» از اولویت های انجمن هنرهای نمایشی مازندران در سال جدید گفت.

ایران آرت: میثم زندی رﺋـیس انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران گزارشی از اهم برنامه ها و اولویت های این انجمن در سال 1396 را در اختیار ایران آرت قرار داده است.

«میثم زندی» در آغاز این گزارش ضمن ابراز خرسندی از تپنده بودن نبض تـﺋاتر استان مازندران در بهار 96 گفت: سال جدید از نظر آماری برای نمایش استان دلگرم کننده آغاز شده است. نمایش هایی که در شهرهای مختلف استان به روی صحنه بوده اند و برپایی جشنواره سراسری تـﺋاتر بومی تیرنگ، این نوید را می دهد که سال نیکویی در انتظار خانواده هنرهای نمایشی استان مازندران باشد.

زندی که کمتر از یک سال از آغاز فعالیت مدیریتی اش در هنر نمایش مازندران می گذرد؛ در ادامه از برگزاری نخستین مجمع عمومی تـﺋاتر مازندران در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: انجمن از اواخر سال گذشته، اولویت های سال جدید خود را مشخص کرده بود؛که بر اساس آن و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز هنرهای نمایشی، پس از گذشت سه دهه، مقدمات استقرار دفتر انجمن هنرهای نمایشی در مرکز استان فراهم شده است و امیدواریم تا بتوانیم آن را در اردیبهشت ماه با برگزاری نخستین مجمع عمومی تئاتر استان، تحت عنوان یک جشن یا همایش افتتاح گردانیم. همچنین در کنار این مهم و لزوم همکاری و هماهنگی بیشتر و مناسب تر با همکاران عزیزمان در نقاط مختلف استان؛ لزوم راه اندازی دفاتر انجمن نمایش در شهرستان ها را نیز احساس می کنیم. که انشاالله تا شهریور ماه با تحقق این امر، برای نخستین بار در مسیر توسعه ای علمی و استراتزیک قرار بگیریم.

مدیر انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران، اولویت های دیگر این مرکز در سال جدید را پشتیبانی و حمایت از پیشکسوتان عرصه نمایش استان، سامان بخشی به فعالیت های گروه های نمایشی، پایه ریزی بستر آموزشی مناسب برای حضور توانمندتر هنر نمایشی استان در جشنواره های ملی اعلام داشت و افزود: به منظور بکارگیری تمامیت هنر نمایشی استان و استعدادهایی که فرصت بروز را کمتر یافته اند؛ در تلاش هستیم تا برای نخستبن بار جشنواره تـﺋاتر استانی را در یکی از شهرهای غربی مازندران برگزار کنیم. و به موازات آن هیـﺋت رﺋـیسه انجمن به همراه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سعی داریم آمادگی کامل خود برای میزبانی دومین سال پیاپی از جشنواره تـﺋاتر فجر استانی را این بار در شهرستان ساری، اعلام نماییم.

شایان ذکر است که میثم زندی در خرداد سال 1395 در اولین دوره انتخاباتی هیـﺋت رﺋـیسه انجمن های تـﺋاتر استان های کشور برگزیده شده است. گفتنی است تا پیش از این، انتخاب مدیر انجمن های هنر نمایشی در استان های کشور به صورت انتصابی بوده است.

 

انجمن هنرهای نمایشی مازندران میثم زندی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین