کد خبر: 3851 A

ملاقات با "جیگر" در نمایش ایرانی سوئیسی/ از 22 فروردین در تئاتر مستقل تهران

ملاقات با "جیگر" در نمایش ایرانی سوئیسی/ از 22 فروردین در تئاتر مستقل تهران

کاظم سیاحی صدا پیشه پرطرفدار عروسک جیگر در مجموعه کلاه قرمزی با یک نمایش مشترک ایرانی سوئیسی به صحنه تئاتر می آید.

ایران آرت : نمایش "تو با کدام باد می‌روی؟" به نویسندگی جمال هاشمی و کارگردانی کمال هاشمی از 22 فروردین‌ماه در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود. این نمایش که تولید مشترک ایران و سوئیس است پیش از این جوایز  فستیوال بین‌المللی بولوار، فریبورگ/سوئیس را به خود اختصاص داده است و در فستیوال‌های دیگری در فرانسه، سوییس و بلژیک نیز شرکت کرده است.

"تو با کدام باد می روی؟" زمستان سال گذشته در قالب توری اروپایی، اجرای خود را در ۳ شهر کشور فرانسه یعنی ارس، مارسی و مولوز آغاز کرد و در شهر بروکسل کشور بلژیک نیز ۲ اجرا داشته است.

این نمایش پیش از این و در سال ۲۰۱۵ در فستیوال بین‌المللی تئاتر بولوار سوئیس که هر ساله در یک فراخوان بین‌المللی موضوعی را مطرح می‌کند و پذیرای ایده‌های مرتبط با موضوع است، حضور داشت. نمایش "تو با کدام باد می روی؟" تنها اثر برگزیده از آسیا و جزو ٧ اثر برگزیده این فستیوال در سال ۲۰۱۵ بود.

عروسک جیگر

این نمایش با حضور بازیگرانی چون کاظم سیاحی، محمد عباسی، شیوا فلاحی، سونیا سنجری و حامد نجابت اجرا می‌شود و آنکیدو دارش طراحی صدا و ساخت موسیقی اثر را بر عهده دارد. همچنین طراحی لباس این نمایش بر عهده نگار نعمتی بوده است.

نمایش "تو با کدام باد می روی" به کارگردانی کمال هاشمی پس از موفقیت های بین المللی خود، از 22 فروردین ماه ساعت 19 در تئاتر مستقل تهران به صحنه خواهد رفت و اجرای آن تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. 

 

کاظم سیاحی عروسک جیگر کلاه قرمزی نمایش تو با کدام باد می روی؟ کمال هاشمی تئاتر مستقل تهران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین