کد خبر: 3798 A

"حال آنی خوب است" / چالشی میان مخاطب و صحنه

"حال آنی خوب است" /  چالشی میان مخاطب و صحنه

کامبیز میرزایی، آخرین نوشته خود با عنوان "حال آنی خوب است" را در شهرستان بابل به روی صحنه می برد.

ایران آرت: نمایش "حال آنی خوب است" از ۲۴ فروردین و به مدت یک ماه، در استان مازندران به روی صحنه خواهد بود.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی "کامبیز میرزایی" از روز پنج شنبه ۲۴ فروردین تا اواخر اردیبهشت ماه هر روز به جز روزهای شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در "تماشاخانه تئاتر آن" واقع در شهرستان بابل اجرا می شود.

کامبیز میرزایی نویسنده و کارگردان این نمایش به ایران آرت می گوید: داستان نمایش " حال آنی خوب است"  در واقع زنجیره ای از رخدادهای پراکنده و دیالوگ هایی است که بخشی از آن بر محور بداهه و به قصد ایجاد چالشی غافلگیر کننده میان مخاطب و صحنه طراحی شده است. ویژگی های بارز این نمایش را میتوان  متعهد بودن به ایده نمایشی و فرم اجرایی و همچنین پرهیز از هرگونه روال مرسوم و روایت داستانی دانست.

نمایش

گفتنی است؛ کامبیز میرزایی کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه هنر تهران است که نویسندگی و کارگردانی نمایش هایی چون "ایست گاه" ، "کمدی من، شیرین و وودی آلن" ، "نام کوچک: هوملت" ، "تآتروف" و "به لی لی پوت خوش آمدید" بوده؛ که با آخرین اثر خود در سی و سومین جشنواره بین المللی فجر حضور داشته است.

عوامل اجرایی نمایش "حال آنی خوب است" عبارتند از: مینو طوسی، مهوانه آقاجانی،ندا بابازاده، مسعود مصطفی تبار، مریم حسن پور، سروش شاهانی، سعیده جعفری، علی ارجمندی، حسین رمضانی، درسا بی آزاری، سارا نریمانی، مجتبی مرتضوی، خاطره علی نژاد، حافظ سالاری، فاطیما موسوی، رویا کریمی، محمد نجاریان، نیاز حاجی پور، تیبا یونس تبار، مجتبی مهدی نیا، اشکان میناگر، وحید مهاجریان، سامره فضلی، علی منتظری، اسد غفاری، هدا بیابانی و میکائیلا میرزاده.

نمایش

تئاتر در مازندران کامبیز میرزایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین