کد خبر: 34596 A

امیر جدیدی "شاه ماهی" تماشاخانه شهرزاد / بهنام تشکر و "نشر اکاذیب"

امیر جدیدی "شاه ماهی" تماشاخانه شهرزاد / بهنام تشکر و "نشر اکاذیب"

تماشاخانه شهرزاد که با تغییر مدیریت و حضور محمد صادق رنجکشان سال را نو کرده است، از اردیبهشت‌ماه با دو نمایش "شاه ماهی" با بازی امیر جدیدی و "نشر اکاذیب" با بازی بهنام تشکر میزبان هنردوستان می‌شود.

ایران آرت: "شاه ماهی" با بازی امیر جدیدی و تهیه کنندگی محمد قدس و امیر جدیدی اردیبهشت‌ماه به تماشاخانه شهرزاد می‌آید.

این نمایش نوشته مشترک احمد سلگی و رضا بهاروند و به کارگردانی رضا بهاروند روی صحنه خواهد رفت و امیر جدیدی یکی از بازیگران این نمایش است و اسامی دیگر بازیگران این نمایش به زودی اعلام می‌شود.

نمایش"شاه ماهی" از اواسط اردیبهشت ساعت 21 در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می رود.

از سوی دیگر در نخستین روز اردیبهشت ماه، نمایش "نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی" به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی اجراهای خود را در تماشاخانه شهرزاد آغاز خواهد کرد.

این نمایش مضمونی اجتماعی دارد و بعد از اجراهای متعدد در شهرهای مختلف کشور آمریکا برای نخستین بار با حضور بهنام تشکر در ایران روی صحنه می‌رود. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نمایش از اول اردیبهشت ماه هرشب ساعت 20:30 اجرا خواهد شد.

نمایش‌های روی صحنه

البته نمایش‌های "صد در صد" به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی و "مکبث" به کارگردانی امیر دژاکام عنوان دو اثر نمایشی هستند که این روزها، در دوره مدیریت جدید پردیس تئاتر شهرزاد در این تماشاخانه روی صحنه هستند و با اقبال عمومی مواجه شدند.

نمایش "صد در صد" به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی برای دومین بار در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته و این نمایش تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری هر شب ساعت 20 در سالن شماره دو این مجموعه روی صحنه می‌رود. هوتن شکیبا و ستاره پسیانی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند و تهیه کنندگی این نمایش بر عهده محمد قدس است.

نمایش "مکبث" به کارگردانی امیر دژاکام نیز تا پایان فروردین ماه ساعت 19:30 در سالن شماره 1 پردیس شهرزاد به اجراهای خود ادامه خواهد داد.

الناز تاریخی، آناهیتا صفی خانی، پروا محزون، پریا سلامی، مریم یوسف، شقایق خاکی پور، الناز ملکی، شایان یزدان شناس، احمد داوودی، مصطفی غیاثی، محمد آقا علی اکبری، ابوالفضل جمشیدی، حامد پور محمد، ناصر عزتی، عارف عباسی، طاها عابدی و ماهان عابدی بازیگرانی هستند که در این نمایش ۶۰ دقیقه‌ای به ایفای نقش می‌پردازند.

 

امیر جدیدی بهنام تشکر تماشاخانه شهرزاد محمد صادق رنجکشان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین