کد خبر: 3398 A

فوتبالی‌ها و سینماگران تئاتری بشوند یا نه؟!

فوتبالی‌ها و سینماگران تئاتری بشوند یا نه؟!

همین نشانه خوبی است به لحاظ کیفی هم شرایط امیدوار کننده است، ما هم امیدوار هستیم که ادامه پیدا کند

ایران‌آرت: کارگردان و نویسنده تئاتر از تمرین گروهش برای دو کار نمایشی خبر داد و گفت: خوشبختانه همین حضور بازیگران سینما و حتی فوتبال در عرصه تئاتر نشان دهنده شرایط خوب نمایش در کشور ما است و امیدواریم این وضعیت بهتر از پیش هم بشود.

احسان یوسفی‌نسب که در سال گذشته با نمایش تهرانم را دوست دارم به جشنواره فجر آمد، در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: یک کار نمایشی احتمال زیاد برای تماشاخانه دا و یک کار نیز با همکاری سفارت اتریش و اساتید ایران و خارجی در همان سفارت اجرا خواهد شد.

وی در ادامه افزود: فعلا در حال تمرین و پیش تولید هستیم جزئیات نمایش‌ها تا نیمه اردیبهشت مشخص خواهد شد.

یوسفی‌نسب در پاسخ به این سؤال که وضعیت آتی تئاتر را در سال جدید چگونه می‌بیند، گفت: خوشبختانه الان شرایط خیلی بهتر از قبل شده، وضعیت تئاتری‌ها روشن تر است من احساس می‌کنم اطلاعاتی که درباره بودجه و امکانات تئاتر داده شده اگر درست باشد خیلی شرایط بهتر از این هم خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: البته به لحاظ کمی خیلی از امکانات سالن‌ها رشد کرده بود حتی بازیگران سینما و فوتبال نیز به تئاتر رو آورده بودند همین نشانه خوبی است به لحاظ کیفی هم شرایط امیدوار کننده است، ما هم امیدوار هستیم که ادامه پیدا کند و وعده ها تحقق یابد.

این کارگردان تئاتر یادآور شد: از وضعیت اجراهای امسال خبر چندانی ندارم نمی‌توانم پیشنهادی برای مردم برای تماشای کار خاصی داشته باشم.

 

 

 

احسان یوسفی نسب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین