کد خبر: 33686 A

پارسا پیروزفر و فرهاد آئیش صحنه را دیدنی می‌کنند / برنامه ویژه برای روز جهانی تئاتر

پارسا پیروزفر و فرهاد آئیش صحنه را دیدنی می‌کنند / برنامه ویژه برای روز جهانی تئاتر

روز هفتم فروردین که روز جهانی تئاتر است، کارناوال نمایش‌های محیطی میزبان شهروندان تهرانی می‌شود و در سراسر کشور نیز مراسم‌های متعدد نمایشی برگزار خواهد شد.

ایران آرت: نمایش‌های روی صحنه در روزهای پایانی اجرای خود هستند و این در حالی است که برخی از تالارهای نمایشی و تماشاخانه‌های خصوصی هم در روزهای تعطیل نوروز اجرای نمایش خواهند داشت. همچنین در روز هفتم فروردین که روز جهانی تئاتر است، کارناوال نمایش‌های محیطی میزبان شهروندان تهرانی می‌شود و در سراسر کشور نیز در این روز مراسم‌های متعدد نمایشی برگزار خواهد شد. در گزارش زیر نمایش‌هایی برای تماشا در روزهای نوروز پیشنهاد می‌شود:

ملاقات پارسا پیروزفر

به گزارش همشهری، یکی از نمایش‌هایی که اجرای خود را در روزهای تعطیل نوروز هم ادامه می‌دهد "ملاقات" پارسا پیروزفر در سالن اصلی تئاترشهر است. این نمایش 2ساعتی تا 23فروردین ساعت 19:30روی صحنه می‌رود. تماشاخانه سنگلج هم در ایام نوروز میزبان 2نمایش خواهد بود.

تئاتری برای کودکان

"طریقه حکومت گجرخان" به کارگردانی مشترک احسان ملکی و مجید امرایی تا پایان فروردین ساعت 19:30اجرا می‌شود و از پنجم فروردین‌ماه نیز مریم کاظمی نمایش "ساعت 8در کشتی" را به تالار هنر می‌آورد. این نمایش با بازی اصغر همت، حمید گلی، علی فروتن و... ساعت 20پذیرای علاقه‌مندان به تئاتر کودک و نوجوان خواهد بود.

اجرای نمایش سقراط برای پنجمین سال

حمیدرضا نعیمی هم قصد دارد مانند سال‌های گذشته نمایش "سقراط" را که توانسته بود تماشاگران زیادی را در روزهای تعطیل به سالن تئاتر بکشاند، برای پنجمین‌بار اجرا کند. این نمایش نخستین‌بار در آذر و دی سال ۱۳۹۲ در تالار وحدت روی صحنه رفت و استقبال تماشاگران موجب شد که 3‌ماه بعد یعنی در ایام تعطیلات عید نوروز بار دیگر به اجرا درآید. نکته قابل توجه اجرای این نمایش در نوروز حضور تماشاگران مسافر در تالار وحدت بود.

فعالیت تماشاخانه‌‌های خصوصی در نوروز

در روزهای نوروز عمارت نوفل‌شاتو میزبان نمایش "هوراشیو" به کارگردانی جواد مولانیا خواهد بود. این نمایش اجرای خود را از سومین روز فروردین آغاز می‌کند و هر شب ساعت 20:45روی صحنه می‌رود.

تئاتر مستقل تهران هم از ششم فروردین اجرای نمایش نوروزی خود را آغاز می‌کند." هدیه جشن سالگرد تئاتر مستقل همراه با الکترونیک موزیک" عنوان نمایشی است از ششم فروردین روی صحنه می‌رود. مجید فرهاد کارگردانی نمایش را برعهده دارد و این اثر ساعت 17:30اجرا می‌شود.

 

اصغر همت پارسا پیروزفر سقراط ملاقات هوراشیو روز جهانی تئاتر ملاقات با بانوی سالخورده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین