کد خبر: 31013 A

الناز حبیبی با زهرماری در "ملک"

الناز حبیبی با زهرماری در "ملک"

علی احمدی از روی صحنه بردن مجدد نمایش "زهرماری" در تماشاخانه تازه تاسیس "ملک" خبر داد.

ایران آرت: علی احمدی کارگردان نمایش "زهرماری" درباره اجرای مجدد این اثر نمایشی گفت: قرار است از اول بهمن ماه مجددا نمایش "زهرماری" را در تماشاخانه تازه تاسیس ملک به صحنه ببرم. برای اجرای مجدد این اثر نمایشی تغییراتی در گروه بازیگران نمایش داشته ایم و ۲ بازیگر جدید با گروه همکاری خواهند داشت.

وی ادامه داد: در اجرای جدید وحید آقاپور جایگزین نادر فلاح و الناز حبیبی جایگزین لیندا کیانی شده است و بقیه بازیگران یعنی تینو صالحی، خسرو احمدی و علی شادمان از اجرای قبل با ما همراه هستند. همچنین تغییراتی جزئی به دلیل تغییر بازیگران در نمایش به وجود آمده است اما در کلیت داستان و دیالوگ‌ها تغییری نخواهیم داشت.

این کارگردان تئاتر در گفتگو با مهر درباره اجرا در یک تماشاخانه تازه تاسیس بیان کرد: معتقدم تماشاخانه‌های خصوصی به خودی خود مخاطب ندارند بلکه این نمایش‌ها هستند که می‌توانند تماشاگران را به سالن‌های مختلف بکشانند. امیدوارم "زهرماری" نیز بتواند در این تماشاخانه موفق عمل کند چون تماشاخانه ملک با اجرای این اثر نمایشی افتتاح می‌شود.

نمایش "زهرماری" نوشته رضا بهاروند و احمد سلگی از فروردین تا شهریور ۹۷ به ترتیب در تماشاخانه پالیز و تالار حافظ اجرای عمومی داشته است.

در خلاصه داستان نمایش "زهرماری" آمده است: مراسم چهلم مادر است و فرزندانش برای تهیه خرج مراسم و فروش سرکه‌های انداخته شده توسط مادر به زیرزمین خانه می‌روند و…

الناز حبیبی زهرماری نمایش زهرماری وحید آقاپور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین