کد خبر: 26888 A

رونمایی از چهره متفاوت ستاره‌ها / از نوید محمدزاده و پارسا پیروزفر تا سحر دولتشاهی و پریناز ایزدیار

رونمایی از چهره متفاوت ستاره‌ها / از نوید محمدزاده و پارسا پیروزفر تا سحر دولتشاهی و پریناز ایزدیار

کارگردان نمایش "بینوایان" گفت: اینکه می‌گوید "بینوایان" برای نوکیسه‌ها و پولدارهاست، توهین به مخاطب است.

ایران آرت: حسین پارسایی به‌زودی نمایش "بینوایان" را با حضور چهره‌هایی همچون پارسا پیروزفر، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، اشکان خطیبی، سحر دولتشاهی، امیرحسین فتحی و هوتن شکیبا در هتل اسپیناس پالاس روی صحنه می‌برد.

این کارگردان همزمان با رونمایی از پوسترهای تئاتر "بینوایان"، در گفت‌وگو با سازندگی به انتقادهایی که در مورد قیمت بلیت اجرای "بینوایان" مطرح شده واکنش نشان داد. او در این‌باره گفت: کسی منکر شرایط نابسامان اقتصادی نیست اما نمی توانیم بگوییم حوزه فرهنگ تعطیل و فقط سراغ کارهای کوچک و ارزان قیمت برویم. ما نباید به جای مردم تصمیم بگیریم. هر محصول فرهنگی بضاعت مالی و شکل و شمایل خودش را دارد.

حسین پارسایی در ادامه افزود: من در زمان اجرای "اولیور توئیست" ۱۲۰ دقیقه در سالن انتظار تالار وحدت می ایستادم. همان نمایشی که انگ لاکچری بودن به آن زدند. اکثر تماشاگرانش طبقه متوسط بودند که با لباس های معمولی و بدون هیچ خودنمایی ای برای تماشای نمایش می آمدند. آنها به انتخاب خودشان بلیت های ۴۰ ،۵۰، ۷۰ و ۹۵ هزار تومانی خریداری کردند.

کارگردان نمایش "بینوایان" در ادامه گفت: در "بینوایان" هم بلیت های ارزان قیمت وجود دارد. اگر تماشاگری با ۴۰ هزار تومان به تماشای نمایشی در تئاتر ایرانشهر می نشیند، با ۱۵ هزار تومان بیشتر در سالن رویال هال به تماشای "بینوایان" بنشیند، مرفه بی درد می شود؟

این کارگردان خاطرنشان کرد: در فضای مجازی دیدم که می گویند نمایش‌هایی نظیر "بینوایان" برای پولدارها و نوکیسه‌ها است، این ها توهین به مخاطبانی است که به تماشای این نمایش می نشینند. چرا وقتی من مصاحبه می کنم و می گویم کف قیمت بلیت ۵۵ هزار تومان است، کسی به آن استناد نمی کند؟

پارسایی در پایان گفت: اگر ما می توانستیم این نمایش را در مجموعه خاوران اجرا کنیم، حتما آن سالن را انتخاب می کردیم اما این امکانات در آنجا وجود ندارد. سرمایه گذاری که روی یک محصول سرمایه گذاری می کند حداقل انتظارش این است که ضرر ندهد.

در ادامه گریم‌های متفاوت بازیگران نمایش "بینوایان" را مشاهده می‌کنید.

222

پریناز ایزدیار اشکان خطیبی بینوایان پارسا پیروزفر نوید محمدزاده سحر دولتشاهی حسین پارسایی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین