کد خبر: 24469 A

پاسخ بازیگر ایرانی به اتهام رفتار غیراخلاقی

پاسخ بازیگر ایرانی به اتهام رفتار غیراخلاقی

بازیگر باسابقه تئاتر در مورد جدایی‌اش از نمایش "دیگری" گفت: کار خلافی مرتکب نشده‌ام که بخواهم ناراحت باشم.

ایران آرت: خسرو شهراز بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درخصوص اتهامات وارد شده بر وی توسط محمد حاتمی کارگردان نمایش "دیگری" مبنی بر ترک این نمایش در اواسط اجرا گفت: من این روزها اصلاً فرصت اطلاع از اخبار را نداشتم و نمی دانستم که محمد حاتمی علیه من چیزی نوشته و یا گفته است. در هر صورت همه چیز در خصوص دلیل جدایی من از نمایش دیگری در میانه های اجرا مشخص است. 

وی در همین راستا ادامه داد: وقتی کار من با محمد حاتمی آغاز شد از همان ابتدا به وی برای ایفای نقش در نمایشش بسیار تخفیف دادم و قراردادی فی مابین بسته شد. طی این قرارداد مشخص شد که مبلغ قرارداد باید در دو قسط پرداخت می شد. من قسط اول را پیش از اجرا به سختی از وی دریافت کردم. قرار بر این بود که قسط دوم در میانه اجرا پرداخت شود اما این اتفاق مقدور نشد.

بازیگر فیلم "ماهی و گربه" با اشاره به بدقولی در تعهد به قرارداد تئاتر دیگری اضافه کرد: وقتی قسط دوم پرداخت نشد من بارها به حاتمی پیام دادم و از وی خواستار پرداخت قسط دوم شدم و وقتی دیدم که وی هیچ عکس العملی نشان نمی دهد اعلام کردم که من هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی گیرم. 

وی در همین رابطه ادامه داد: من بارها اعلام کردم که اگر دستمزد دوم پرداخت نشود در ادامه روی صحنه نمی روم و جالب اینکه این اتفاق اصلاً برای محمد حاتمی مهم نبود زیرا بعد از آن پیام هیچ جوابی به من نداد. در صورتی که شاید اگر با من تماس می گرفت یا از من می خواست در مورد مسئله صحبت کنیم ادامه همکاری میسر می شد اما حاتمی با بی تفاوتی با مسئله برخورد کرد. 

وی با نقد وضعیت موجود تئاتر اشاره کرد: متاسفانه وضعیت موجود در تئاتر بسیار نابسامان است زیرا عده ای به عنوان دلال وارد تئاتر شده اند که نام تهیه کننده بر خود می گذارند و افرادی هم هستند که پشت این دلال ها قایم می شوند تا کارشان پیش برود.

این بازیگر پیشکسوت تئاتر ادامه داد: در هر صورت در تئاتر حرفه ای چیزی به نام قرارداد وجود دارد که من مبنی بر همان قرارداد پیش رفته و کار خلافی مرتکب نشده ام که بخواهم ناراحت باشم. ما باید یاد بگیریم به حرفی که می زنیم عمل کنیم. قرارداد تعریف دارد و از همان ابتدا هر دو طرف با رضایت آن را امضا می کنند. نمی شود من به عنوان بازیگر همه کارهایم را انجام دهم و طرف دوم به هیچ کدام از حرف هایش متعهد نباشد. 

شهراز در خصوص سایر فعالیت های خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: این روزها مراحل پیش تولید سریال جدید "جواد افشار" را پشت سر می گذارم که در آن به ایفای نقش خواهم پرداخت. این سریال بعد از آنام ساخته خواهد شد و هنوز زمان دقیقی در خصوص پخش آن اعلام نشده است. علاوه بر آن در نمایش "شاه لیر" نیز به ایفای نقش خواهم پرداخت. در این نمایش با "اکبر زنجانپور" همبازی هستم و امیدوارم اجرای خوبی را روی صحنه ببریم. 

نمایش دیگری محمد حاتمی خسرو شهراز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین