کد خبر: 23262 A

کوچ ستاره‌‎های "بازی تاج و تخت" به صحنه‌های تئاتر

کوچ ستاره‌‎های "بازی تاج و تخت" به صحنه‌های تئاتر

پنج بازیگر سریال پرطرفدار "بازی تاج و تخت" به زودی در لندن روی صحنه تئاتر می‌روند.

ایران آرت: پنج بازیگر مطرح سریال پرطرفدار "بازی تاج و تخت" امسال در چند نمایش متفاوت به صحنه خواهند رفت. به نظر می‌رسد امسال چهره‌های شناخته شده‌ای در تئاتر "west end" حضور داشته باشند.

کیت هرینگتون

کیت هرینگتون

کیت هرینگتون زمستان امسال پس از دو سال دوری از صحنه با نمایش "غرب حقیقی" سم شپارد به صحنه خواهد آمد. نمایشی که بدون شک بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

"غرب حقیقی" داستان دو برادر و تضادهای زندگی و رفتاری آنها را روایت می‌کند. این نمایش از 23 نوامبر در سالن تئاتر Vaudeville اجراهای عمومی خود را آغاز خواهد کرد.

ایوان رون

ایوان رون

"ایوان رون" یکی دیگر از ستاره‌های این مجموعه، پاییز امسال با نمایش "Foxfinder" در سالن تئاتر Ambassadors به صحنه خواهد آمد.

او سال 2010 جایزه الیور را به عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد در تئاتری موزیکال برنده شد. این نمایش اثری از "ویلیام بلور" است که اجراهای عمومی خود را از 6 سپتامبر آغاز خواهد کرد.

میسی ویلیامز

میسی ویلیامز

در فصل جدید اجراهای تئاتر Hampstead "میسی ویلیامز" در نمایشی به نام "من و تو" اثر نمایشنامه‌نویس آمریکایی "لورن گاندرسون" حضور خواهد داشت. این نمایش که کارگردانی آن را "ادوارد هال" بر عهده دارد داستان دختر نوجوانی به نام "کارولین" است که به دلیل بیماری در خانه بستری است. او که قادر به مدرسه رفتن نیست، بیشتر روز خود را در تخت کوچک‌اش و در فضای مجازی می‌گذراند. این روند با نزدیکی بیشتر او به "آنتونی" یکی از همکلاسی‌‌های سابق‌اش دچار تغییراتی می‌شود.

اجراهای عمومی این نمایش از 18 اکتبر آغاز خواهد شد.

ایندیرا وارما

ایندیرا وارما

او تابستان امسال با نمایش کمدی "شاه می‌میرد" اوژن یونسکو به نشنال تئاتر لندن بازخواهد گشت. نمایشی درباره سرنوشت و مرگ. این اثر از 17 ژولای اجراهای عمومی خود را آغاز می‌کند.

جاناتان پریس

جاناتان پریس

بازیگر برنده جایزه الیور اکتبر امسال با نمایشنامه‌ای جدید از "فلوریان زلر" به صحنه بازخواهد گشت. نمایش "ارتفاع طوفان" درامی خانوادگی در مورد زوجی است که نزدیک به 50 سال با یکدیگر زندگی می‌کنند. "آیلین اتکینز" نقش مقابل "پریس" را در این اثر ایفا می‌کند.

نمایش "ارتفاع طوفان" در تئاتر Wyndham’s  به صحنه خواهد رفت.

 

میسی ویلیامز کیت هرینگتون بازی تاج و تخت جاناتان پریس ایندیرا وارما ایوان رون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین