کد خبر: 19738 A

سفر حرفه‌ای رضا کیانیان به کانادا

سفر حرفه‌ای رضا کیانیان به کانادا

نمایش "حرفه‌ای" با طراحی و کارگردانی رضا کیانیان در ۳ شهر مونترال، تورنتو و ونکوور کشور کانادا به صحنه خواهد رفت.

ایران آرت: رضا کیانیان حرف حسابش را در هر مدیومی که ایجاب کند، می‌زند و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نمی‌کند. چه تئاتر، چه سینما، چه تلویزیون، چه در عکاسی و چه در دیگر هنرها و علاوه بر اینها با کمپین‌های فرهنگی و اجتماعی. در واقع او را باید یک استراتژیست‌ هنری هم محسوب کرد چرا که ناظر بر مناسبات و ملاحظات مختلف هنری، شرایط را می‌سنجد تا موثرترین کار را بکند.

به گزارش جام جم، بازیگر و کارگردان تئاتر، عکاس، نویسنده، پژوهشگر و محقق سینما، فعال اجتماعی، مدیر فرهنگی و... به همه اینها اضافه کنید آن چکشی را که گاه به‌دست می‌گیرد و بر میز حراج آثار هنری در تهران می‌کوبد تا نشان دهد، به اقتصاد هنر هم بی‌توجه نیست و لابه‌لای دغدغه‌های صرفا هنری‌اش، حواسش هست که باید مدام بر تن نیمه‌جان بخش خصوصی هنر، روح دمید تا آن را از گزند و بلایای رسمی به دور داشت.

از همین روست که وقتی رسانه‌ها هر روز با خبری در رابطه با او، خروجی‌شان را به‌روز می‌کنند، ما با سیلی از خبرهای متنوع روبه‌رو می‌شویم. دیروز خبر رسید که نمایش «حرفه‌ای» با طراحی و کارگردانی او در سه شهر مونترال، تورنتو و ونکوور کشور کانادا به صحنه خواهد رفت؛ نمایشی که اسفندماه سال 1395 در سالن شماره یک تماشاخانه پالیز اجرا شد.

نمایش «حرفه‌ای» نوشته دوشان کواچویچ است که این بار با تغییری در گروه بازیگری خود روی صحنه می‌رود. «حرفه‌ای» با حضور رضا کیانیان، هدایت هاشمی، دیانا فتحی و سعید ملک قرار است روز 18 ماه می‌ (28 اردیبهشت) در شهر مونترال اجرا شود. این اثر در ادامه اجراهای خود در کشور کانادا، روزهای 26 و 27 ماه می‌ (5 و 6 خرداد) در شهر تورنتو به صحنه می‌رود. شهر ونکوور نیز در روز 2 ژوئن (12 خرداد) میزبان نمایش «حرفه‌ای» خواهد بود.

رضا کیانیان هدایت هاشمی دوشان کواچیچ دیانا فتحی سعید ملک حرفه ای
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین