کد خبر: 19310 A

اعتراض عجیب سیاسی به یک نمایش ایرانی

اعتراض عجیب سیاسی به یک نمایش ایرانی

افشین هاشمی از برداشت عجیب سیاسی از تیزر نمایشش انتقاد کرد.

ایران آرت: یک کانال تلگرامی به تیزر نمایش "پرواز به‌تاریکی" که در آن از تصویر محمدرضا و فرح پهلوی استفاده شده بود، اعتراض کرد و آن را "تبلیغات عجیب و نامتعارف" نامید.

در همین رابطه افشین هاشمی، بازیگر و کارگردان در نامه ای سرگشاده نوشت: برای دشمنی‌تان با دولت یا هر کس دیگری که ما نمی‌دانیم، تئاتر را دستاویز قرار ندهید.

EhnJE3xmAN27

به گزارش خبر آنلاین، این کارگردان در بخش دیگری از نامه خود نوشته است: تیزر نمایش «پرواز به تاریکی» حاصل ذوقِ یک تیزرساز جوان است و هیچ ارتباطی با مرکز هنرهای نمایشی و ریاست محترمش ندارد. ظاهرا شما به‌ دنبال اخلاق‌مداری و روشنی هستید؛ اما کسانی که یک فریم از تیزری ۶۰ ثانیه‌ای (که می‌شود ۱۴۴۰فریم) را عَلَم می‌کنند - بی پس و پیشش - راستگو به نظر نمی‌رسند. مثل اینکه از همه‌ برنامه‌های دهه‌ فجر صداوسیما عکس بگیریم و بگوییم تبلیغِ نامتعارف تلویزیون! از نظر ما تاریخ یعنی مرور گذشته و اشتباهات برای راه پیش رو؛ اما اگر عکسی تاریخی برای شما برانگیزاننده‌ احساسات‌ یا تداعی خاطراتی‌ است عجیب یا نامتعارف، ما بی‌تقصیریم. خواهشمندیم برای دشمنی‌تان با دولت یا هر کس دیگری که ما نمی‌دانیم، تئاتر را دستاویز قرار ندهید. تعداد همه‌ تماشاگران این تالارهای کوچک از بینندگان یک پست تلگرامی شما هم کمترند!

نمایش "پرواز به‌تاریکی" به کارگردانی افشین هاشمی از ۲۸ فروردین  ساعت ۱۹ در سالن چهار سو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

تیزر این نمایش را از ایران آرت ببینید.

افشین هاشمی پرواز به تاریکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین