کد خبر: 18864 A

بازگشت ارلاندو بلوم با «جو قاتل» به صحنه تئاتر

بازگشت ارلاندو بلوم با «جو قاتل» به صحنه  تئاتر

ارلاندو بلوم بازیگر سرشناس انگلیسی با نمایش "جو قاتل" پس از 11 سال به صحنه بازمی‌گردد.

ایران آرت: بازیگر «ارباب حلقه‌ها» پس از 11 سال دوری از نخستین حضورش بر صحنه، با نمایش «جو قاتل» به صحنه تئاتر بازمی‌گردد.

این نمایش بر اساس متنی از «تریسی لتس»، روایت‌گر داستان خانواده‌ای است که برای فرار از مشکلات مالی سنگین، تصمیم می‌گیرند مادر خانواده را سربه نیست کنند تا با پول بیمه عمر او به زندگی‌شان سر و سامان دهند. آنها برای انجام این کار به سراغی پلیسی به نام «جو» می‌روند که کارش کشتن آدم‌ها در ازای پول است.

بلوم 41 ساله که در این اثر ایفاگر نقش «جو کوپر» خواهد بود؛ در رابطه با حضورش در این نمایش می‌گوید: "همیشه به دنبال فرصتی برای بازگشتن به صحنه بودم، مخصوصا در لندن،در قلب خانه‌ام."

کارگردانی این نمایش برعهده «سیمون اوانز» است و طبق گفته بلوم به گونه‌ای طراحی شده تا در تولید متضاد، سرگرم‌کننده، تلخ و در عین حال کمدی باشد.

نمایش «قاتل جو» در استودیو تراپالگار لندن از 18 می تا 18 اگوست به صحنه می‌رود.

گفتنی است؛ اورلاندو جاناتان بلنچرد بلوم بازیگر انگلیسی با نقش غیرمنتظره خود در اوایل سال‌های ۲۰۰۰ به عنوان شاهزادهٔ پریان به نام لگولاس در فیلم «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» و همچنین آهنگری به نام ویل ترنر در پنج‌گانه فیلم «دزدان دریایی کارائیب» و متعاقباً در فیلم‌هایی همچون «تروآ»، «شهر الیزابت»، «پادشاهی بهشت» خود را به عنوان یکی از بازیگران سینمای هالیوود مطرح کرده‌است.

 

 

ارباب حلقه ها دزدان دریایی کارائیب هابیت ارلاندو بلوم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین