کد خبر: 17540 A

بازگشت دو ستاره قدیمی روی صحنه/ روسلینی و هوپر تئاتر تک‌نفری اجرا می‌کنند

بازگشت دو ستاره قدیمی روی صحنه/ روسلینی و هوپر تئاتر تک‌نفری اجرا می‌کنند

دو بازیگر تحسین‌شده سینمای اروپا در اجراهای تک‌نفری در لندن روی صحنه می‌روند؛ ایزابلا روسلینی همراه سگ خانگی‌اش نمایش اجرا می‌کند و ایزابل هوپر متن‌هایی از مارکی دو ساد می‌خواند.

ایران‌آرت: روسلینی 65 ساله که دختر اینگرید برگمن و روبرتو روسلینی است، پاییز سال آینده در سالن ملکه الیزابت مرکز ساوث‌بنک روی صحنه می‌رود و همراه سگ وفادارش پن نمایش «سیرک لینک لینک» را اجرا می‌کند. بازیگر نامدار ایتالیایی قرار است در این اجرا به نقش شخصیت‌هایی چون ارسطو، دکارت، چارلز داروین و دیگران ظاهر شود و تفاوت‌های میان انسان و حیوان را بازگو کند. پن هم در این نمایش با پوشیدن لباس نقش حیوان‌های مختلف را ایفا می‌کند.

Rossellini 01

از سوی دیگر، هوپر که در سال‌های اخیر در سینما بسیار پرکارتر بوده و نامزد اسکار هم شده است، چند ماه پیش از روسلینی یعنی در ماه ژوئن در همان سالن ملکه الیزابت روی صحنه می‌رود. بازیگر سرشناس فرانسوی آخرین بار دو سال پیش در بریتانیا نمایش اجرا کرده بود و این بار تنها بازیگر و راوی «ایزابل هوپر ساد می‌خواند» خواهد بود. قرار است او در این نمایش بخش‌هایی از متون مارکی دو ساد، سیاستمدار انقلابی، فیلسوف و نویسنده نه‌چندان خوشنام فرانسوی را بخواند.

اجراهای روسلینی و هوپر بخشی از برنامه مرکز ساوث‌بنک در فصل 19-2018 است که در آن میکا لوی آهنگساز و هالی بلیکی طراح حرکات موزون گونه فیلم وسترن را بازسازی می‌کنند.

ایزابل هوپر مهدی فروتن روسلینی مارکی دو ساد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین