کد خبر: 14279 A

پس از حضور سحر قریشی حالا تینا آخوندتبار هم روی صحنه یک نمایش می‌رود؛ این چهره‌های کم‌بنیه چه گلی به سر سینما زده بودند که به تئاتر دعوت شده‌اند؟

همه‌‌زنان شیخ‌‌محمود ازجمله این جن‌‌زیبا!

همه‌‌زنان شیخ‌‌محمود ازجمله این جن‌‌زیبا!

رئالیسم جادویی، «تمام زنان اجنه شیخ محمود»، تینا آخوندتبار... این‌ها کلیدواژه‌های عجیب یک نمایش است که به‌زودی روی صحنه می‌رود...

ایران‌آرت: نمایش «تمام زنان اجنه شیخ محمود» به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی و با اقتباسی آزاد از رمان لطیف هلمت از اول دی ماه در عمارت ارغنون به صحنه می‌رود.

به گزارش ایران‌آرت، آرش سنجابی که پیش از این کارگردانی نمایش هایی چون «عروسان» و «پوست انداختن» را در کارنامه هنری خود داشته، هر دو نمایش با استقبال چشمگیر مردم و منتقدان مواجه شدند.
بازیگران نمایش به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: تینا آخوندتبار، ایمان اصفهانى، رامین پرچمى، مرجان پورمحمودى، روشنک رضایى مهر، شراره سلیم بیات، مهرداد سنجابى، شیرین کلاهى، علیرضا میرزامحمدعلى، نرگس نیک سیرت.
همچنین تینا آخوندتبار برای اولین بار با نقشی متفاوت حضور در صحنه تئاتر را تجربه می کند .این اثر در سبک رئالیسم جادویی به صحنه می رود وبا توجه به موضوع و متن متفاوت اتفاق جدیدی در تئاتر به شمار می رود.
این نمایش از اول دی ماه به مدت سی شب به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی در عمارت ارغنون به صحنه خواهد رفت.

این عکسی که می بینید، تینا آخوندتبار است با گریم عجیبش در این نمایش. پس از حضور سحر قریشی در نمایش «لامبورگینی دو»، حضور تینا آخوندتبار در نمایش «تمام زنان...» نیز می تواند دوباره این پرسش را مطرح کند که این بازیگران کم‌بنیه، در سینما چه کرده اند که حالا به عرصه ای آشکارا سخت تر یعنی تئاتر دعوت شده اند؟

 

 

 

گریم ترسناک تینا آخوندتبار در نمایش «تمام زنان اجنه ی شیخ محمود»

سحر قریشی تینا آخوندتبار نمایش تمام زنان اجنه شیخ محمود آرش سنجابی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین