کد خبر: 1422 A

نمایش «خانه ای در انتهای خیابان بهار» از 23بهمن اجرا می‌شود

لیندا و نازنین هم صحنه‌باز شدند

لیندا و نازنین هم صحنه‌باز شدند

نمایش «خانه ای در انتهای خیابان بهار» به کارگردانی ندا هنگاهی از ۲۳ بهمن ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

ایران‌آرت: نمایش «خانه ای در انتهای خیابان بهار» به کارگردانی ندا هنگاهی از ۲۳ بهمن ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

به گزارش مهر، نمایش «خانه ای در انتهای خیابان بهار» نوشته محمد چرمشیر است که توسط ندا هنگامی طراحی و کارگردانی می شود. این اثر نمایشی قرار است از روز ۲۳ بهمن ماه، ساعت ۲۰ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود. مرضیه اوزگلی دراماتورژی این نمایش را انجام داده و هادی علی محمدی تهیه کننده و محمد قدس مدیر تولید «خانه ای در انتهای خیابان بهار» هستند.

در این اثر نمایشی به ترتیب ایفای نقش، لیندا کیانی، نازنین بیاتی، مهسا ایرج پور، شیرین اسماعیلی و معصومه رحمانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

علی کوزه گر طراحی نور، ندا هنگامی طراحی لباس، لعیا خرامان طراحی گریم، وحید میثاقی طراحی گرافیک و مهدی آشنا به عنوان عکاس نمایش «خانه ای در انتهای خیابان بهار» فعالیت می‌کنند.

ندا هنگامی به تازگی نمایش «نیمروز اسکاتلند» را بر اساس نمایشنامه «مکبث» در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا کرد و پیش تر نیز این اثر را در قالب اجرای عمومی به صحنه برده بود.

 

نمایش خانه ای در انتهای خیابان بهار

 

 

لیندا کیانی نمایش خانه ای در انتهای خیابان بهار نازنین بیاتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین