کد خبر: 14191 A

«کوبریک» و «هیچکاک» در تماشاخانه پالیز

«کوبریک» و «هیچکاک» در تماشاخانه پالیز

علی مرادخانی، بهمن فرمان آرا و لوریس چکناوریان نمایش «کوسه ها» را افتتاح می کنند.

ایران آرت: نمایش «کوسه ها» که با نگاهی به تعدادی از فیلم های کلاسیک تاریخ سینما نوشته و تمرین شده است اجراهای خود را از روز 27آذر در تماشاخانه پالیز آغاز خواهد کرد.

سجاد افشاریان تهیه کننده این نمایش در این باره گفت:« نمایشنامه «کوسه ها» نگاه جذاب و دراماتیکی به تعدادی از فیلم های تاریخ سینما و همچنین شخصیت های حقیقی آن نظیر «گریس کلی» انداخته است. این نمایش برای علاقه مندان سینما لذت مضاعفی خواهد داشت. ایده احمد مرادی پور به عنوان نویسنده و همچنین کارگردان ایده بسیار جذاب و بکری بود. نمایش «کوسه ها» از نمایشهای خاصی است که تماشاگرانش را شگفت زده خواهد کرد».

این نمایش در روز ٢٧ آذر در تماشاخانه پالیز توسط على مرادخانى افتتاح مى شود.

‎بر اساس این گزارش، نمایش «کوسه» در روز نخست  با حضور میهمانانى همچون بهمن فرمان آرا، لوریس چکناواریان؛ دکتر على جنتى؛ علیرضا تابش؛ احمد مسجد جامعى و مهندس مرتضى کاظمى اجراهاى خود را در تماشاخانه پالیز آغاز مى کند.

«کوسه ها» نمایش متفاوتی از احمد مرادى پور و سجاد افشاریان است که در این نمایش میلاد اردوبادى، صبا حجت، باران مهدى بیرق دار و سپیده گلچین به عنوان بازیگر حضور دارند. نمایش «کوسه ها» از تاریخ 27آذر الی 27دی ماه هر روز به جز شنبه ها ساعت 18در تماشاخانه پالیز به روی صحنه است. خرید بلیط نمایش از طریق سایت تیوال امکان پذیر است.

 

سجاد افشاریان نمایش کوسه ها کوبریک هیچکاک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین