کد خبر: 13186 A

مشکلات ترنس‌سکشوال‌ها بر صحنه تئاتر

مشکلات ترنس‌سکشوال‌ها بر صحنه تئاتر

نمایش "خودکار بیکار" ماجرای اتفاقات قبل و بعد از جراحی ترنس‌ها از زن به مرد و بالعکس است.

ایران‌آرت: سامان ارسطو نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر قصد دارد نمایش "خودکار بیکار" را از 7 آذر ماه ساعت 17:30 با بازی افسانه میرباقرى، نادیا باوند، امیرموید باوند، مانا شریفیان، سامان ارسطو و نفیسه رمضانى در تماشاخانه پایتخت اجرا کند. ارسطو که نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی است درباره موضوع و مضمون آن گفت: این نمایش به آزار و اذیت‌های جنسی در مورد زنان و کودکان اقلیت جنسی و ترنس‌سکشوال‌ها می‌پردازد و طیف اصلی نمایش درباره مسائل اجتماعی این قشر از جامعه است. نمایش "خودکار بیکار" ماجرای اتفاقات قبل و بعد از جراحی ترنس‌ها از زن به مرد و بالعکس است.

وی ضمن اشاره به اینکه این اثر نمایشی پداگوژیک و آموزشی است که به معضلات جامعه می‌پردازد و به صورت مستند روایت می‌شود، خاطرنشان کرد: نمایش "خودکار بیکار" دیوار چهارم ندارد و در عمل تماشاگر در صحنه است. در این نمایش نفیسه رمضانی که روانشناس است نیز در صحنه حضور دارد.

این نویسنده و کارگردان تئاتر در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه نمایش‌هایی را که تاکنون روی صحنه آورده‌ام مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و امیدوارم که آنها تماشاگر این اثر نیز باشند.

 

 

 

سامان ارسطو خودکار بیکار ترنس‌سکشوال‌
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین