کد خبر: 12986 A

رضا عطاران در هایلایت سوسن پرور

رضا عطاران در هایلایت سوسن پرور

امشب می توانید رضا عطاران و سوسن پرور را از نزدیک ببینید

ایران آرت: رضا عطاران، نمایش «هایلایت»، به کارگردانی سوسن پرور را افتتاح می‌کند.

این افتتاحیه در واقع سومین همکاری این دو هنرمند محسوب می شود، پیش از این سوسن پرور در سال ۸۷ در سریال «بزنگاه» و پس از آن در فیلم سینمایی «ردکارپت»، به کارگردانی رضا عطاران به ایفای نقش پرداخته بود.

در عین حال شرق خبر داده پوستر متفاوت نمایش «هایلایت» رونمایی شد. این پوستر از سوی بابک آب‌برین طراحی شده است. طرح پوستر نمایش «هایلایت»، تصویری از یک کالیته است که در آرایشگاه‌های زنانه برای انتخاب رنگ‌مو به کار می‌رود.

در نمایش «هایلایت»، نوشته مشترک ریحانه حسن‌زاده و سوسن پرور که از آخر آبان‌ماه جاری در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود، منا شمس‌الدینی، سمیه شوقی، بیژن قهرمانی، شی‌ماء ملکیان، صدیقه کیانفر، سوسن پرور، فاطمه هاشمی، شراره درشتی، غزاله جزایری و مرضیه صدرایی ایفای نقش می‌کنند.

سوسن پرور در این نمایش با نگاهی آسیب‌شناسانه و با رویکردی کاملا طنازانه به ازبین‌رفتن مفهوم خانواده می‌پردازد. «هایلایت» روایت زندگی زناشویی چند زن در یک آرایشگاه است و این سؤال را مطرح می‌کند که چرا زندگی‌های متأهلی درحال‌حاضر چندان موفق نیستند؟ چرا میانه راه عشق فراموش می‌شود، آنها که عاشق هم بودند به هم عادت می‌کنند یا اینکه زندگی‌شان شامل روزمرگی می‌شود و گذر زمان باعث می‌شود خوبی‌های یکدیگر را فراموش کنند و فقط ایرادهای یکدیگر را ببینند.

نمایش «هایلایت» از ۲۹ آذرماه‌ هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان برای تهیه‌ بلیت می‌توانند به سایت www.tiwall.com مراجعه کنند. غزاله جزایری و مرضیه صدرایی، به‌عنوان دو بازیگر جدید به نمایش «هایلایت»، با کارگردانی سوسن پرور پیوستند.

 

رضا عطاران سوسن پرور نمایش هایلایت ریحانه حسن زاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین